تابناک: شخصي که با دسترسي به اطلاعات حساب يكي از شهروندان، اقدام به برداشت غيرمجاز از حساب بانکي وي مي كرد در تحقيقات کارشناسان پليس فتا استان شناسايي و دستگير شد.
کد خبر: ۳۱۰۲۴۹
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۵ 11 October 2016

به گزارش تابناک مرکزی، سرگرد "مصطفي نوروزي" رئيس پليس فتا فرماندهي انتظامي استان مرکزي در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت: در پي شكايت يكي از شهروندان اراكي مبني بر برداشت غيرمجاز از حساب شخصي اش، موضوع در دستور كار كارشناسان پليس فتا استان قرار گرفت.

وي افزود: در تحقيقات اوليه پليس مشخص شد شخص ناشناسي با در دست داشتن اطلاعات حساب شاكي اقدام به برداشت غيرمجاز از حساب وي كرده است.

اين مقام انتظامي ادامه داد: ‌با شروع تحقيقات پليس، متهم كه از دوستان شاكي بود، شناسايي و به پليس فتا احضار شد.

سرگرد "نوروزي" خاطر نشان كرد: متهم در بازجويي هاي پليس اعتراف كرد كه مدت ها پيش به وسيله تلفن همراه خود و با استفاده از اطلاعات بانكي دوستش اقدام به خريد شارژ براي او كرده و با توجه به اينكه اطلاعات حساب دوستش در گوشي او ذخيره شده بود، وي اقدام به برداشت هاي مكرر از حساب دوستش كرده است.

رئيس پليس فتا فرماندهي انتظامي استان مركزي با اشاره به اينكه متهم پس از تشكيل پرونده به مراجع قضايي معرفي شد از شهروندان خواست حتي الامکان از طريق خط و گوشي تلفن همراه خود جهت خريد شارژ و خدمات اقدام و در صورتي که از گوشي ديگران استفاده نمودند، پس از خريد شارژ و اتمام فرآيند از فشردن دکمه ثبت اطلاعات کارت بانکي خودداري نمايند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار