شهردار اراک؛
تابناک: شهردار اراک گفت: سه پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان امام حسن (ع)، مجتمع تجاری، خدماتی و پارکینگ طبقاتی ثنا و پارک شهید رجایی همزمان با سفر هیات دولت به شهر اراک افتتاح می شود.
کد خبر: ۳۰۹۶۵۵
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۳ 10 October 2016

به گزارش تابناک مرکزی، در جلسه‌ای که با حضور محمدابراهیم عباسی شهردار شهر اراک، عالیخانی معاون اداری و مالی، خسروی معاون فنی و عمرانی، حسنی معاون خدمات شهری، عباسی مدیرعامل سازمان پسماند، عسگری مدیرعامل سازمان زیباسازی، حسنی مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی و قاضی نظامی مدیرعامل سازمان خدمات موتوری برگزار شد برنامه‌های شهرداری جهت سفر هیات دولت به استان مرکزی تشریح شد.

در ابتدای این جلسه شهردار شهر اراک ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبداله الحسین (ع) به تمامی شیعیان جهان از آمادگی کامل مجموعه شهرداری جهت سفر ریاست جمهوری به استان و شهر اراک خبر داد و اظهار داشت: مسئولیت فضاسازی شهری و آماده نمودن جایگاه جهت سخنرانی ریاست محترم جمهوری بر عهده مدیریت شهری می‌باشد که در این راستا اقدامات لازم صورت گرفته است.

وی در ادامه از افتتاح سه پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان امام حسن (ع)، مجتمع تجاری، خدماتی و پارکینگ طبقاتی ثنا و پارک شهید رجایی همزمان با سفر هیات دولت به شهر اراک خبر داد و افزود: تمامی نیروهای مجموعه شهرداری به صوررت شبانه‌روزی مشغول فعالیت می‌باشند تا پروژه‌ها بدون هیچ‌گونه کم و کاستی افتتاح شوند و افتخاری برای شهر و مردم اراک شود.

لازم به ذکر است، در این جلسه مقرر گردید بحث نظافت شهر اراک به صورت کامل بعد از اتمام دهه اول محرم توسط نیروهای خدمات شهری انجام شود تا شهر برای سفر ریاست جمهوری آماده شود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار