در صحن رسمی شورا تصویب شد؛
تابناک: در رابطه با اختصاص مبلغ 35 میلیارد ریال اعتبار از طریق سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مرکزی، به منظور حمل و دفن بهداشتی زباله شهر اراک، با عقد قرارداد انتقال و دفن در مرکز دفن پسماند شهر اراک در جلسه مطرح شد که با 12 رای مثبت، با پیشنهاد شهرداری موافقت شد.
کد خبر: ۳۰۹۶۴۲
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۴ 09 October 2016

به گزارش تابناک مرکزی، صحن رسمی شورای اسلامی شهر اراک امروز محل تشکیل جلسه شورای شهر بود. در این جلسه که به ریاست اسماعیل تاج آباد تشکیل شد در خصوص مصوبات کمیسیون برنامه بودجه، در رابطه با اختصاص مبلغ 35 میلیارد ریال اعتبار از طریق سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مرکزی، به منظور حمل و دفن بهداشتی زباله شهر اراک، با عقد قرارداد انتقال و دفن در مرکز دفن پسماند شهر اراک در جلسه مطرح شد که با 12 رای مثبت، با پیشنهاد شهرداری موافقت و به صحن رسمی ارجاع گردید.

همچنین در رابطه با بکارگیری مجدد 6 نفر از نیروهای مدیریت سنجان و کرهرود، از طریق شرکت های تامین نیرو در جلسه مطرح و با 12 رای مثبت با اتفاق آرا با پیشنهاد شهرداری موافقت و جهت تصمیم گیری به صحن رسمی ارجاع گردید. این مصوبه

در خصوص صورت جلسه مربوط به کمیسیون برنامه بودجه، توافق فی مابین شهرداری و شرکت صنایع اراک در جلسه مطرح شد که شورا با 11 رای با پیشنهاد شهرداری مخالفت کرد و مقرر شد بر اساس تبصره مورد نظر اقدام گردد، ضمنا جهت اتخاذ تصمیم به صحن رسمی ارجاع شود..

در ادامه جلسه در رابطه موضوع انتقال حسین ملکی از شهرداری جاورسیان به شهرداری اراک با پرداخت حقوق و مزایا از طرف شهرداری اراک در جلسه مطرح شد که با 5 رای مثبت و 7 رای منفی با انتقال نامبرده مخالفت و جهت اتخاذ تصمیم به صحن رسمی ارجاع گردید.

درباره مصوبات فرهنگی و اجتماعی، مقرر گردید معاونت فنی و شهرسازی و مدیر عامل فضای سبز طی بازدید از مرکز نگهداری سالمندان واقع در ابتدای جاده اراک - تهران اقدامات لازم جهت محوطه سازی و آسفالت را انجام دهند. با موافقت شهرداری مبلغی برای این طرح از طرف شهرداری پرداخت گردد.

در جلسه شورا با درخواست دکتر کریمی نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب مبنی بر مامور نمودن فردی از پرسنل شهرداری، جهت انجام وظیفه در دفتر ایشان در جلسه مطرح و با توجه به ماده قانون آیین نامه داخلی شورای اسلامی با 5 رای مثبت و 3 رای منفی با این پیشنهاد مخالفت و جهت اتخاذ تصمیم به سرپرستی ارجاع گردد.

همچنین پرداخت مبلغ 37 میلیون تومان از محل اعتبارات ماده 17 شهری به شرکت تعاونی مسکن نابینایان در جلسه مطرح و مقرر گردید و مبلغ فوق در وجه نابینایان به شرح لیست پیوست واریز گردد. این مصوبه، با 9 رای مثبت به تصویب رسید.

 در پایان این جلسه موضوع ماموریت محمدرضا عبدلی از شهرداری به فرمانداری با پرداخت حقوق و مزایا از طرف شهرداری در جلسه مطرح و با اکثریت آرا با پیشنهاد شهرداری مخالفت گردید. این مصوبه با 5 رای مثبت و 6 رای منفی همراه بود.

انتهای پیام/ 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار