همزمان با ایام سوگواری امام حسین علیه السلام اجرا می شود؛
تابناک: مسئول گروه نذر فرهنگی اراک با بیان اینکه نذر فرهنگی، نام کمپینی است که از سال گذشته به منظور انجام فعالیت های معنوی و نو ایجاد شده است گفت: هدف این کمپین در اولین گام جمع آوری ظروف یکبار مصرف استفاده شده در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی از سطح معابر شهر اراک است.
کد خبر: ۳۰۹۵۹۹
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۵ 09 October 2016

به گزارش تابناک مرکزی، همزمان با ایام سوگواری سید و سالار شهیدان امام حسین علیه السلام طرح جمع آوری ظروف یکبار مصرف از سطح معابر شهر اراک در روز های تاسوعا و عاشورا به همت جوانان خوش ذوق اراکی برای حفاظت از محیط زیست اجرا می شود.

طرح نذر فرهنگی نگاهی نو به واقعیت عاشورا در اراک

میلاد تقوایی راد مسئول گروه نذر فرهنگی اراک در گفتگو با خبرنگار تابناک با بیان اینکه نذر فرهنگی، نام کمپینی است که از سال گذشته به منظور انجام فعالیت های معنوی و نو ایجاد شده است گفت: این کمپین در راستای بهبود فرهنگ عمومی به صورت خودجوش و با همکاری فرهیختگان شهر اراک فعالیت می کند.

مسئول گروه نذر فرهنگی اراک هدف این کمپین را در اولین گام جمع آوری ظروف یکبار مصرف استفاده شده در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی از سطح معابر شهر اراک اعلام و خاطر نشان کرد:  خوشبختانه این طرح مورد استقبال بسیار زیاد اقشار مختلف مردم قرار گرفت.

طرح نذر فرهنگی نگاهی نو به واقعیت عاشورا در اراک

تقوایی راد از همکاری با فعالان زیست محیطی، خیریه خبرداد و اظهار کرد: بنا داریم به حول قوه الهی و به مدد فرهیختگان شهر اراک باز هم در روز های تاسوعا و عاشورا این اقدام را تکرار کنیم تا شاید از این طریق سهمی از پاسداشت خون سرور و سالار شهیدان ببریم.

طرح نذر فرهنگی نگاهی نو به واقعیت عاشورا در اراک

وی با اشاره به سبقه فعالیت این گروه و انجام اقداماتی چون پاکسازی پوستر های تبلیغاتی انتخابات مجلس شورای اسلامی از سطح معابر و در و دیوار شهر دومین گام گروه نذر فرهنگی را جمع آوری کامپیوتر و قطعات سیستم های بلا استفاده از سطح منازل و ادارات عنوان کرد و افزود: با اسمبل آنها سیستم هایی برای استفاده مردم مناطق محروم فراهم می آوریم که به عنوان نمونه میتوان به تجهیز یکی از حوزه های علمیه شهرستان های استان مرکزی اشاره نمود.

طرح نذر فرهنگی نگاهی نو به واقعیت عاشورا در اراک

تقوایی راد پوشش خبری صدا و سیمای جمهوری اسلامی، خبرگزاری ها و گسترش تصاویر و اخبار این اقدام در شبکه های اجتماعی را نشان از موفقیت این طرح در سطح استان مرکزی دانست.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار