تابناک: رئیس سازمان محیط زیست کشورمان در آلمان با وزیر محیط زیست این کشور دست داده است اما چهره مردانه وزیر آلمانی که یک زن است، بسیاری را به اشتباه انداخته است.
کد خبر: ۳۰۸۰۳۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۰ 06 October 2016

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از تسنیم، ظهر امروز گزارشی از بخش خبری ساعت 14 شبکه یک سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شد که در آن معصومه ابتکار در جریان سفر به آلمان با وزیر فدرال محیط زیست، حفظ طبیعت، ساختمان و ایمنی هسته‌ای این کشور، دست می‌دهد.

پس از پخش این گزارش ویدئویی از آلمان، بسیاری از مردم و صفحات مجازی در شبکه‌های اجتماعی دچار شبهه شدند که آیا خانم ابتکار با یک مرد دست داده است؟

اما برخلاف این گمانه‌زنی‌ها و تصورات، وزیر فدرال محیط زیست آلمان که ظاهری مردانه دارد، یک زن است وباربارا هندریکس نام دارد.

معصومه ابتکار رئیس سازمان حفاظت محیط زیست روز گذشته برای امضای بیانیه مشترک همکاری‌های زیست محیطی، دیدار با مقامات، حضور در همایش اقتصادی و معرفی فرصت‌های همکاری با شرکت های صنعتی در زمینه محیط زیست به ویژه مدیریت پسماند و بازدید از کارخانه مدیریت پسماندهای پتروشیمی (BASF) و مؤسسه تغییرات آب و هوای آلمان (Potsdam) به برلین پایتخت آلمان سفر کرده است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
فریدون از اراک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۶
تابی تیتر خوبی نزدی
تیرداد مهراد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۲
درخصوص شایعه دست دادن خانم ابتکار با وزیر محیط زیست آلمان که البته ایشان نیز خانم بوده امابا موهای کوتاه وتیپ مشابه مردانه که البته در عکسهای متعدد از روبرو کاملا زن ومونث بودن ایشان مشهود وبارز بود به اتکای یک عکس ازپهلو متمایل به پشت که تشخیص جنسیت ایشان را کمی دچار شایبه مینمود روزنامه های جناح راست وغوغاسالار جنجالی براه انداخته وبه اذهان عمومی چنان متبادر نمودند که خانم ابتکار معاون رییس جمهور ورییس سازمان محیط زیست کشوراسلامی ایران علیرغم آن حجاب سنگین وچادر وچاقچور با یک مقام مذکر آلمانی مصافحه نموده وچاق سلامتی مینماید!!متاسفانه برخی بظاهر اصولگرایان که البته واژه وصولگرا!!درمورد آنها با توجه به سوابقشان بیشتر مصداق دارد وآلودگیهای اقتصادی واختلاسهای نجومیشان زبانزدخاص وعام گردیده است به نوعی ورشکستگی اخلاقی دچار شده اند که حتی مباهته !!یعنی بهتان زدن به مخالفان خود واصلاح طلبان را در راستای اهداف تمامیت خواهی واقتدارگرایی ومصادره همه ثروت وامکانات متعلق به عموم را به نفع خود وخواص هم اندیش!! را جایز وحلال! بلکه مباح ومستحب وحتی واجب شمرده وبه جز پنج نفر از مراجع که چندی پیش اینگونه موارد رانهی ونکوهش نمودند کسی ایشان را ارشاد ننمود متاسفانه سر دمداراینگونه تفکرات ضداخلاقی ومسموم مدیرمسوول یکی از نشریات با سابقه کشور بوده که متاسفانه با اظهارات افراطی وجنجالی نشریه تحت مدیریت خودراتاحد یک روزنامه زرد ومبتذل وهرزه گوبااستفاده ابزاری از تیترهای جنجالی وخارج از ادبیات متین ومتعارف روزنامه نگاری تنزل داده وموجبات سلب اعتمادعمومی بلکه نفرت در حال تزاید ملی نسبت به این روزنامه باسابقه رافراهم نموده است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار