دبیر ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان مرکزی؛
تابناک: دبیر ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان مرکزی به مثبت شدن تراز تجاری استان مرکزی با توجه به دو برابر شدن میزان صادرات در مقابل واردات اشاره کرد و گفت: بعد از 37 سال برای نخستین بار در سال گذشته کشور تراز تجاری مثبت را تجربه کرده است.
کد خبر: ۳۰۷۵۴۱
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۲ 05 October 2016

به گزارش تابناک مرکزی، جلسه ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی در بیت نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با حضوراستاندار، معاونین و مدیران کل مدیران عامل واحد های صنعتی استان مرکزی برگزار شد .

رقیه یادگاری رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مرکزی و دبیر ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان مرکزی با اشاره به تشکیل سومین جلسه شتاد راهبری اقتصاد مقاومیت در بیت حضرت آیت الله دری نجف آبادی از حضور مدیران عامل واحدهای صنعتی برای بیان مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی خبر داد و گفت: بیست و پنجمین جلسه ستاد راهبری اقتصاد مقاومتی استان مرکزی با هدف ارزیابی فعالیت های ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی  استان مرکزی و ارزیابی برنامه های اقتصادی دولت بر مبنای سیاست های اقتصاد مقاومتی تشکیل شد.

 دبیر ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی  استان مرکزی ادامه داد: در این جلسه مدیران عامل 12 واحد صنعتی به نمایندگی از  110 واحد ارزیابی شده از  تاثیر سیاست های اقتصاد مقاومتی بر روی رونق واحدهای صنعتی و فضای ایجاد شده در پسابرجام سخن گفتند.

یادگاری با اشاره به اینکه ارزیابی ها از رشد 25 تا 75 درصدی تولیدات واحدهای صنعتی خبر می دهد اعلام کرد: در برخی واحدهای صنعتی شاهد رشد 40 درصدی اشتغال و افزایش میزان صادرات هستیم که نشان دهنده تاثیر سیاست های اقتصاد مقاومتی و خروج از حالت رکود صنایع است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مرکزی به مثبت شدن تراز تجاری استان مرکزی با توجه به دو برابر شدن میزان صادرات در مقابل واردات اشاره کرد و گفت: بعد از 37 سال برای نخستین بار در سال گذشته کشور تراز تجاری مثبت را تجربه کرده است.

وی افزود: 90 درصد واردات استان مرکزی به مواد اولیه، ماشین آلات، تجهیزات و کالاهای مصرفی اختصاص دارد که تبدیل به تولید و ارزش افزوده می شود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار