به همت معاونت دانشجویی و فرهنگی و همکاری اداره روابط عمومی دانشگاه؛
تابناک: جشنواره حرکت و رویش دانشگاه صنعتی اراک با هدف آشنایی دانشجویان جدیدالورود و معرفی فعالیتهای فوق برنامه دانشجویی و براساس نیاز دانشجویان به همت معاونت دانشجویی و فرهنگی و همکاری اداره روابط عمومی دانشگاه برگزار شد.
کد خبر: ۳۰۷۵۰۱
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۵ 05 October 2016

به گزارش تابناک مرکزی، همزمان با برپایی آیین پیش دانشگاهی ورودی های جدید دانشگاه صنعتی اراک با هدف آشنایی دانشجویان جدیدالورود با محیط و فضای دانشجویی و دانشگاه هرساله برگزار می گردد و در آن دانشجویان با قوانین و فعالیتهای فوق برنامه دانشجویی و نیز حوزه های مرتبط آشنا می شوند و جشنواره حرکت و رویش دانشگاه به همت معاونت دانشجویی و فرهنگی و همکاری اداره روابط عمومی دانشگاه برگزار شد.

در این نمایشگاه  دو روزه که با هدف آشنایی دانشجویان جدیدالورود و معرفی فعالیتهای فوق برنامه دانشجویی و براساس نیاز دانشجویان بر پا گردید 9کانون، 10 انجمن، 2 تشکل و نیز مرکز مشاوره و سلامت دانشگاه، اداره تربیت بدنی و آشنایی با آسیب های مواد مخدر حضور داشتند.

کانون های فرهنگی و انجمن علمی دانشجویی با برگزاری دوره‌های آموزشی و فرهنگی مختلف ٬ انتشار نشریات٬ اجرای همایش و جشنواره‌های فرهنگی وعلمی و نیز برپایی نمایشگاه‌ ها به ارائه خدمات به دانشجویان پرداختند.

از مهمترین برنامه های این نمایشگاه برگزاری مسابقات علمی و فرهنگی توسط دانشجویان و نیز راه اندازی غرفه رادیو دانشگاه برای اولین بار در این نمایشگاه بود.

از دیگر برنامه های این آیین می توان به نشست دانشکده ها و گروه های آموزشی با دانشجویان در راستای هدایت تحصیلی و آگاهی از آینده شغلی اشاره نمود.

در حال حاضر نزدیک به 1400 دانشجو در دانشگاه صنعتی اراک در دو مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در 5رشته و 19گرایش فنی و مهندسی مشغول به تحصیل می باشند که از این میزان یکصد نفر دانشجوی تحصیلات تکمیلی و 300 نفر دانشجوی کارشناسی فنی و مهندسی در سال تحصیلی جدید به خانواده دانشگاه صنعتی اراک اضافه گردیدند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار