تابناک گزارش می دهد؛
تابناک: جریان مخالف سعید ملکی هنگامی که از گزینه های مطرح شده برای تصدی پست اداره ورزش و جوانان مطلع می شوند در تذکری به نمایندگان این موضوع را مطرح می کنند که بر اساس قانون ما تنها نماینده ای می تواند مدیر کل اداره ورزش و جوانان را تایید کند که هم خط و همفکر ماست و سایر نمایندگان باید با پایبندی به قانون اساسی به وظیفه قانون گذاری خود بپردازند.
کد خبر: ۳۰۶۳۳۳
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۹ 04 October 2016

به گزارش تابناک مرکزی، اداره ورزش و جوانان استان مرکزی که فی الحال به سرپرستی محسن غفاری اداره می شود یکی از پر بحث ترین ادارات استان مرکزی در چند وقت اخیر بوده است. نگاه سیاسی به مدیرکل سابق اداره ورزش و جوانان استان مرکزی از سوی حامیان دولت راستگویان!! بدون در نظر گرفتن کارنامه و عملکرد رئیس وقت به خوبی بیانگر این موضوع بود مخالفان سعید ملکی با متوسل شدن به اهرم های فشاری چون نشریات زنجیره ای تحت فرمان آقای کاسب و نمایندگان مجلس تلاش دارند پایه های صندلی سعید ملکی را سست کنند و بر اساس خوی کاسب کارانه خود منافع خود را این بار نه در کارخانجات مادر استان که در اداره ورزش و جوانان پیگیری کنند.

جریان به راه افتاده هدف خود را تعیین کرده است و تنها به تغییر مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان مرکزی قانع می شود صاحب نظران و تحلیل گران ورزش استان مرکزی بر خلاف آنهایی که تنها ورزش را در تغییر رئیس هیات فوتبال استان مرکزی می بینند و آن روزها به عنوان منتقد ورزش استان مرکزی دست به قلم می شوند عملکرد سعید ملکی را به عنوان مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان با توجه به امار و ارقام و عملکرد که نمونه آن حضور 22 تیم ورزشی در لیگ برتر است درست در زمانی رئیس دولت راستگویان!! بارها به خالی بودن خزانه و کمبود منابع مالی اشاره می کند خوب توصیف می کنند.

انتخابات مجلس دهم پایان می پذیرد و مخالفان ملکی سعی می کنند این بار از طریق نماینده ای که برای رای آوردنش اخلاق انسانی را هم زیر پا گذاشتند موضوع تغییر مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان مرکزی را پیگیری کنند. نخستین واکنش آقای نماینده نسبت به عملکرد مدیر کل ورزش و جوانان استان در جایی رقم می خورد که المپیک ریو در حال برگزاری است و نماینده با دست مایه قراردادن این رخداد بزرگ ورزشی تغییر مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان مرکزی را خواستار می شود موضوع بازنشستگی سعید ملکی هم مزید بر علت می شود  تا شاهد تغییر در راس هرم مدیریتی ورزش استان باشیم.

تغییر یکباره ملکی صدای مجمع نمایندگان استان مرکزی را در می آورد و کار به جایی می رسد که معاون سیاسی و امنیتی استانداری مرکزی در حاشیه مراسم استقبال از ورزشکاران پارالمپیکی استان در خصوص اعتراض مجمع نمایندگان استان به نوع جابجایی مدیرکل ورزش و جوانان به خبرنگار ایسنا می گوید: " در خصوص ورزش و جوانان یکی از نمایندگان خیلی پیگیر تغییر مدیر کل سابق بود"

نماینده پیگیر تغییر مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی حال که به هدف نخست اتاق فکر جامه عمل پوشانده است اینبار باید فاز دوم این تغییر را پیگیری کند و رای به صلاحیت شخصی به عنوان مدیر کل جدید اداره ورزش و جوانان بدهد که با خط و مشی جریان حامی سازگاری داشته باشد.

نشریات زنجیره ای که با قلم فرسایی بارها و بارها تاکید می کنند جایگاه و منزلت نماینده مجلس دخل و تصرف در عزل و نصب های مدیران استان نیست و این وظیفه را به نماینده ارشد دولت در استان منتسب می کنند با آگاه شدن از گزینه های مطرح شده برای تصدی پست ورزش و جوانان نگران از اینکه مبادا هزینه ها و داشته های خود را برباد رفته ببینند بار دیگر در تذکری به نمایندگان این موضوع را مطرح می کنند که بر اساس قانون ما تنها نماینده ای می تواند مدیر کل اداره ورزش و جوانان را تایید کند که هم خط و همفکر ماست و "سایر نمایندگان ضمن پایبندی به قانون اساسی می بایست به وظیفه قانون گذاری خود بپردازند و با عدم دخالت در کار قوه مجریه همگام با یکدیگر فردای بهتر را برای کشور به ارمغان بیاورند."

پر واضح است که سیاسی شدن انتخاب مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان از سوی تنها یک نماینده به جهت تامین منافع جریان کاسب باعث اضمحلال روند روبه رشد ورزش استان مرکزی می شود بهتر است نمایندگان استان مرکزی وحدت و اتفاق نظری که بارها در مجامع مختلف از آن سخن به میان آورده اند را حفظ کنند و به دور از بازی های حزبی و جناحی منافع استان را در نظر بگیرند تا شاهد حضور شخصی توانمند به عنوان مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان مرکزی باشیم.

انتهای پیام/   

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
حسین از اراک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۳
سلام معلومه اقای مقدسی دیگه.
ناشناس از اراک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۳
منم باحرف حسین کاملا موافقم.خوب بله آقای سیدمهدی مقدسی بوده.
محسن یعقوبی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۵
سلام درسته اقامقدسی،
مجتبی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۵
اصلاح طلبا نمیان که از یارخودشون اقامقدسی انتقادکنند..ایشان داره مجمع نمایندگان رادورمیزنه.ترک تازی میکنه.دولت فقط باایشان هماهنگه.بیتفاوت نباشیم.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار