با حذف مشکوک گرایشات دکترای مهندسی هسته‌ای؛
تابناک: قرائن و شواهد حاکی است که دولت مصمم است تمامی تعهداتی را که به صورت محرمانه به طرف غربی و شیطان اکبر و طاغوت اعظم سپرده است را در خفای کامل و به صورت محرمانه انجام دهد و گویا حذف برخی رشته های هسته ای نیز از جمله همان توافقات محرمانه است.
کد خبر: ۳۰۴۹۵۵
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۹ 01 October 2016

به گزارش تابناک مرکزی، بدون اطلاعیه، ابلاغیه، مصوبه و یا هر بند و تبصره‌ای در سکوت خبری اجرایی شد. حذف بعضی گرایشات رشته مهندسی هسته‌ای از دفترچه انتخاب رشته مقطع دکترای سال 96 پس از انتشار دفترچه در چند هفته گذشته همه دانشجویان این رشته و کسانی که می‌خواستند برای آینده تحصیلی و شغلی خود یکی از گرایشات آن را انتخاب کنند شوک‌زده کرد.

ایران پس از پذیرش بعضی قیود و شروط برجام و جمع کردن تعداد زیادی از سانترفیوژها و خارج کردن مواد سه و نیم درصد از کشور، رقیق کردن کل گاز 20 درصد و در آخر پر کردن راکتور آب سنگین اراک با سیمان برای اینکه زمانی دوباره بتوان توان صنعت غنی سازی و هسته‌ای خود را ارتقا بخشد دل خوش به نیروهای انسانی تربیت شده بود. چیزی که حالا این روزنه امید را با چالش گنگ و مبهمی برای آینده کشور در حوزه هسته‌ای مواجه می‌سازد.

آبنیکی معاون سابق سازمان انرژی اتمی به خبرگزاری دانشجویان می گوید:  وقتی به سال 96 می‌رسیم مشاهده می‌کنیم رشته پرتوپزشکی و گداخت که دو رشته کلیدی و بسیار مهم در حوزه هسته‌ای محسوب می‌شوند کنار گذاشته شدند این در حالی است که در حوزه پرتوپزشکی بالغ بر یک میلیون بیمار داریم و در این حوزه رادیوداروهای بسیاری مورد نیاز است و این علم در دنیا به سرعت در حال بروزرسانی و پیشرفت است به همین خاطر نیاز اساسی ما توسعه در این رشته و بها دادن به آن است.

کارخانه‌ای رئیس سابق کمیته هسته‌ای مجلس نهم معتقد است: کاهش برخی گرایشات در دوره‌های فوق لیسانس و دکتری در دفترچه پذیرش دانشجو در سال 96 برای رشته مهندسی هسته‌ای شاهدی غیرقابل کتمان از کاهش فعالیت‌های آموزشی و محدودسازی گرایش‌های هسته‌ای در دانشگاه‌هاست.

قرائن و شواهد حاکی است که دولت مصمم است تمامی تعهداتی را که به صورت محرمانه به طرف غربی و شیطان اکبر و طاغوت اعظم سپرده است را در خفای کامل و به صورت محرمانه انجام دهد و گویا حذف برخی رشته های هسته ای نیز از جمله همان توافقات محرمانه است.

چندی پیش نیز افتضاح تعهدات خودتحريمي ايران در ماجرای عضویت ایران در FATF به رسوایی بزرگی تبدیل شد و با تحریم قرارگاه خاتم الانبیا توسط دو بانک سپه و ملت وارد مرحله جدیدی شده و سرانجام با هوشیاری اصحاب رسانه و ورود شورایعالی امنیت ملی پرونده مختومه شد.

همچنین اخبار نگران کننده ای به گوش می رسد که دولت روحانی مصمم است تعهدات FATF را در قالب توافقنامه  پالرمو به صورت پنهانی عملیاتی کند.

در جریان سفر حسن روحانی به نیویورک، وزارت خزانه داری آمریکا مجوز خرید ۱۷ فروند هواپیمای مسافربری را به صورت مشروط در قالب «نامه های آرامش» بخش صادر نمود

صرف نظر از این که قبول اخذ نامه های آرامش بخش از طرف دیپلمات های ایرانی نشانه ذلت پذیری و تحقیر ملي و قبول کدخدایی شیطان بزرگ است، وزارت خزانه داری آمریکا ایران را ملزم می کند که در صورتی که این هواپیماها به هر یک از افراد حقیقی و حقوقی که نام آنها در فهرست تحریم های آمریکا آمده سرویس بدهد بلافاصله آن هواپیما در هر نقطه از جهان توقیف خواهد شد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار