تابناک: فرمانده دفاع مقدس گفت: 5 سال و نیم است که داریم شهید می آوریم دیدید که زیر تابوت مدافع حرمی را مسئول کشوری بگیرد؟ یک مسئول پیام نداد، برای فرانسه پیام دادند چرا برای شهدای ما پیام نمی دهند؟
کد خبر: ۳۰۴۹۵۰
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۱ 01 October 2016

به گزارش تابناک مرکزی، سردار عبدالفتاح اهوازیان از فرماندهان دفاع مقدس در مراسم یادواره شهدا و استقبال از محرم با اشاره به سخن امام خامنه ای و گرامیداشت هفته دفاع مقدس و همچنین نزدیکی ایام محرم اظهار داشت: چیزی که انقلاب را نگه داشته است همین هیئات هستند که بدون ادعا و هیاهو در کوچه پس کوچه های این مملکت دایرند.

وی افزود: بعضی ها می گویند ما نیروی نظامی و بسیج نیاز نداریم زمان جنگ عراق آمد گفتند لازم نداریم امروز داعش بغل خانه ی ما است می گویند لازم نداریم این از بی بصیرتی است و آب به آسیاب دشمن ریختن است.

وی ادامه داد: الان داعش در نقشه خود خراسان را خریسان نوشته و میگوید جزء سرزمین خلیفه است و از شما می گیریم.

سردار اهوازیان تصریح کرد: آن زمان جنگ را به مرحله آخر آوردیم که قطعنامه پذیرفته شد امام خمینی جام زهر نوشیدند و یک صلح امام حسنی کرد آن موقع هم یک برجام نافرجام کم رنگ بود یک عده فکر می کردند پیروز شدند و از شدت ذوق مردند.

وی خاطر نشان کرد: هرچه روبان می برند از پول همین بسیجی هاست ما بار نیستیم ما یاریم بچه های رزمنده ما هستند که در جهان سربلندیم ما به خاطر حقوق و پول نمی جنگیم ما به عشق حسین و ولایت می جنگیم.

وی افزود: آقا زاده های ضد ولایت که سر بر بالش می گذاشتند وخواب برج دزدی می دیدند بچه های ما زیر سرشان موشک می گذاشتند همین بچه ها باعث بیداری اسلامی در منطقه شدند.

وی با توجه به حضور رزمنده های ایرانی در سوریه بیان کرد: 5 سال و نیم پیش که وارد مقاومت شدیم 90 درصد خاک سوریه دست داعش بود اما الآن 15 درصد دست داعش است وقتی یک رزمنده ایرانی وارد آن جا می شود همه چیز تغییر می کند، اگر دلاوران شهید، اینجا بودند نمی گذاشتند گوشواره بکشند.

اهوازیان گفت: کاری کردند الگوها تبدیل به عبرت شوند کاری کردند که مدافعین حرم عبرت شوند 5 سال و نیم است که داریم شهید می آوریم دیدید که زیر تابوت مدافع حرمی را مسئول کشوری بگیرد؟ یک مسئول پیام نداد، برای فرانسه پیام دادند چرا برای شهدای ما پیام نمی دهند؟

وی ادامه داد: ما مادر شهیدی پیدا کردیم که 7 پسرش و شوهرش شهید شده اند، شما که بنیاد شهید داشته اید، شما که دولت دستتان است چرا نگفتید این مادر 7 پسرش شهید شده است که الگو شود؟ کاری کردید که عبرت شود که بگویند بیچاره 7 پسرش شهید شد حتی کسی سر قبرش نمی آید.

وی تصریح کرد: ای ضد ولایت ها از عربستان کامیون کامیون بار می آورید، پول می دهید به داعش که سر شیعه را ببرد؟

وی در رابطه با دستگیری آمریکایی ها در خلیج فارس خاطر نشان کرد: فرمانده آن ها به ایران گفت غلط کردم، این اقتدار ایران است، یکی از روزنامه های نجس گفته بود کاری که پاسدارها کردند و اشک آمریکایی ها را در آوردند از داعش بد تر بود هر چه به مسئولان فرهنگی گفتیم برخورد کنند که عبرت شود انجام ندادند.

وی افزود: ای ضد ولایت که نمی فهمی نکند لقمه حرام در شکم داری؟ مسئولان فرهنگی به گوش باشید بازی مقدماتی جام جهانی ما را شب عاشورا برگذار می کنند هرچه گفتیم تغییر دهید ندادند حالا که تهدید است ما به فرصت تبدیل می کنیم، اگر ایران گل زد به جای شادی یاحسین بگوئید، مشکی بپوشید، پرچم ببرید، نوحه بگذارید و در فضای مجازی هم اطلاع رسانی کنید.

وی به آزمون استخدامی کشور که در اربعین برگزار می شود اشاره کرد و ادامه داد: شما که حسینی هستید این را جا به جا کنید آب به آسیاب دشمن نریزید به گفته امام حسین(ع) اگر دین ندارید آزاده باشید، مارا دشمن شاد نکنید، خارجی ها دچار بیداری اسلامی شدند اما در کشور ما هنوز بعضی ها نمی فهمند و خود را به خواب زدند.

وی در پایان صحبت های خود بیان کرد: امام خمینی(ره) فرمودند: "حفظ جمهوری اسلامی از نماز یومیه هم واجب تر است" اگر بصیرت نداشته باشیم ممکن است یک روز در دنیا بگویند ما اهل ایران نیستیم علی تنها بماند.

/انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار