صبح امروز صورت گرفت؛
تابناک: نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در جمع اهالی روستای ویسمه از بررسی طرح جامع توسعه و عمران روستایی کشور در مجلس خبر داد و گفت: این طرح کلیه نیازهای فرهنگی، اجتماعی و عمرانی روستاها را در بر می گیرد و بسیاری از دغدغه روستائیان عزیز را مرتفع می کند.
کد خبر: ۳۰۴۳۳۰
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۴ 30 September 2016

به گزارش تابناک مرکزی، علی اکبر کریمی نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی صبح امروز با حضور در روستای مشهد میقان و ویسمه از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات اهالی قرار گرفت.

کریمی در جمع اهالی روستای مشهد میقان با بیان اینکه مشهد میقان قطب فرهنگی، مذهبی و سرمایه ارزشمند معنوی برای مردم منطقه است و باید شرایط محیطی مناسبی هم برای زائران و هم اهالی فراهم شود گفت: طرح توسعه حرم پیشرفت خوبی داشته داشته است.

وی تاکید کرد: حضور زائران حرم برای اهالی روستا برکت بسیاری دارد که باید از این فرصت نهایت استفاده را کرد.

حضور علی اکبر کریمی در مشهد میقان و روستای ویسمه برای بررسی مشکلات

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در جمع اهالی روستای ویسمه از بررسی طرح جامع توسعه و عمران روستایی کشور در مجلس خبر داد و گفت: این طرح کلیه نیازهای فرهنگی، اجتماعی و عمرانی روستاها را در بر می گیرد و بسیاری از دغدغه روستائیان عزیز را مرتفع می کند.

وی با بیان اینکه ویسمه روستایی است که بزرگان و شهدای ارزشمندی دارد و نقش زیادی در فعالیت های انقلاب داشته و دارد تاکید کرد: بر اساس قولی که به مردم حوزه انتخابیه در زمان تبلیغات انتخابات دادیم تعامل، همکاری و همدلی بین دو نماینده حوزه انتخابیه را برقرار کردیم.

حضور علی اکبر کریمی در مشهد میقان و روستای ویسمه برای بررسی مشکلات

کریمی خاطر نشان کرد: نماینده زبان گویای مردم در مجلس است و بر اساس وظایف نظارتی خود، مسائل و مشکلات مردم را به مسئولان و مدیران اجرایی انتقال می دهد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار