جانشین فرماندهی سپاه روح‌الله
تابناک: جانشین فرماندهی سپاه روح‌الله گفت: یاد شهدا اشاعه دهنده ارزش‌های ایثار و پایداری در جامعه است و دیدار با خانواده آنها تکریم ارزش های اسلام و انقلاب محسوب می‌شود.
کد خبر: ۳۰۳۹۶۰
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۶ 29 September 2016

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ پاسدار محسن گلشن‌زاده ظهر امروز در دیدار با خانواده شهید علی رضایی و جانباز سید مجید محمدی ،خانواده شهدا و جانبازان را سرمایه ارزشمند نظام اسلامی برشمرد و گفت: خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران پشتوانه‌های اصلی انقلاب اسلامی هستند.

وی افزود: انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی، حیات و شكوه و پایداری و بالندگی خود را از رشادت‌ها و جانفشانی‌های شهیدان والامقام و فداكاری‏ها و گذشته‌ای جانبازان و ایثارگران دارد.

جانشین فرماندهی سپاه روح‌الله تصریح کرد: بی‌شک عزت و کرامت و امنیت کنونی ما مدیون خون مطهر شهدا است و امروز تکریم خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان از اهم وظایف ماست.

سرهنگ پاسدار گلشن‌زاده با اشاره به رشادت و جانفشانی شهدا و جانبازان در دوران دفاع مقدس گفت: در برهه‌ای از زمان شهدا بر حسب رسالت و دِینی که به دین و کشور احساس کردند در برابر ظلم‌ها و تعرض‌ها ایستادند و جان خود را فدای آرمانهای انقلاب کردند.

وی با تاکید بر لبیک گویی رزمندگان در دوران دفاع مقدس به فرمان امام راحل گفت: یاد شهدا اشاعه دهنده ارزش‌های ایثار و پایداری در جامعه است و دیدار با خانواده آنها تکریم ارزش های اسلام و انقلاب محسوب می‌شود.

جانشین فرماندهی سپاه روح‌الله بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد و یادآور شد: خانواده های معظم شهدا و جانبازان حق زیادی بر گردن تمام ملت ایران دارند و همه ما باید قدردان آنان باشیم.

سرهنگ پاسدار گلشن‌زاده امنیت امروز جامعه را مرهون خون شهیدان و ایثارگری رزمندگان در دوران دفاع مقدس دانست و گفت: همه مسئولان و آحاد جامعه خادم خانواده شهدا هستند چرا که خون پاک این عزیزان، نظام اسلامی را بیمه کرده است؛ امروز هم پاسداری از ارزش‌های شهدا رسالت همه دولتمردان است و باید در مقابل هجمه‌های فرهنگی دشمنان با تأسی از آرمان‌های شهدا ایستادگی کرد.

جانشین فرماندهی سپاه روح‌الله تصریح کرد: شهدا یک کار جاودانه و تاریخی کردند که هرگز یاد و خاطره‌هانمحو نمی شود؛ فداکاری آنان سرلوحه اعمال ما قرار خواهد گرفت تا در راستای آرمانهای مقدس شهیدان یک عامل موثر باشیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: خون شهدا موجب بیداری اسلامی و جهانی شده و اگر عزت، سربلندی و پیشرفتی در هر زمینه ای وجود دارد از برکت خون شهدا و فداکاری جانبازان است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار