با ارسال نامه به رهبر انقلاب؛
تابناک: دکتر محمود احمدی نژاد در نامه ای خطاب به رهبر معظم انقلاب، عدم کاندیداتوری خود در انتخابات سال آینده را اعلام کرد.
کد خبر: ۳۰۲۸۴۴
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۰ 27 September 2016

به گزارش تابناک مرکزی، رهبر انقلاب در درس خارج از فقه خود حضور محمود احمدی نژاد رئیس دولت نهم و دهم در انتخابات سال آینده را به صلاح کشور و ایشان ندانسته بود. احمدی نژاد نیز با در نامه ای خطاب به رهبر معظم انقلاب، عدم کاندیداتوری خود در انتخابات سال آینده را اعلام کرد.

متن نامه ایشان به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی)

رهبر معظم انقلاب اسلامی

سلام علیکم

همان گونه که مستحضر هستید در دیدار مورخ نهم شهریورماه سال جاری، اینجانب برنامه های تبیین انقلاب در سراسر کشور را تشریح نمودم، پس از آن حضرت عالی توصیه فرمودید که در این دوره مصلحت نیست بنده در انتخابات شرکت نمایم و اینجانب نیز تبعیت خود را اعلام نمودم.

ضمن تشکر از بیانات مهم حضرت عالی در جلسه درس خارج فقه مورخ پنجم مهرماه جاری، به استحضار می رسانم که در عمل به منویات رهبر بزرگوار انقلاب، برنامه ای برای حضور در عرصه رقابت های انتخاباتی سال آینده ندارم.

به لطف خداوند متعال و با افتخار همواره به عنوان سرباز کوچک انقلاب و خادم مردم باقی خواهم ماند.

از خداوند منان برای حضرت عالی سلامتی و موفقیت بیشتر و برای ملت بزرگوار ایران عزت و سربلندی روزافزون ، در سایه عنایات حضرت ولی عصر (عج) مسالت دارم.

محمود احمدی نژاد

احمدی نژاد از شرکت در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده انصراف داد+ تصویر نامه

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
دکتر امین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
آفرین ....کاری که موسوی نکرد..و ایشان عمل کردند...احسنت به ذکاوتی که دارید...یقین کنید 8 سال آینده ریس جمهور 8 ساله نظام همین آقای احمدی نژاده...سال هایی که دقیقا اوج درگیری در صحنه بین الملل و اوج رکود اقتصادی دنیا میباشد....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۷
البته با کناری گیری احمدی نژاد احتمال رای آوردن یکی از اصلاحات زیاد شده و این بار بزرگی به دوش اونهاست.چرا که اون وقت معلوم میشه این تعهداتی که امروز دادند و برای اثر گذاریش فرصت خواستند چقدر مشکل گشاست..خوب شد که احمدی نژاد نیومد..چراکه به نظر من با این شرایط کشور دولت بعدی بدترین دولت تاریخ کشور میشه...ان شاءالله برای بعد از این 4 سال....
زهرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۹
سلام اقتدا کردن به مولایت نهایت فروتنی و در عین حال اقتدار است.از جناب دکتر احمدی نژاد متشکریم و امیدواریم به یاری خدا کسی که دغدغه انقلاب و نظام و پیشرفت مملکت و ترقی اقتصاد با تبعیت از راه امام داشته باشد به صحنه انتخابات بیاید و مردم فهیم به ایشان رای دهند
اللهم عجل لولیک الفرج
سپیده ادبار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
خوب شد احمدی نژاد انصراف داد خدایاشکر دورزوه که داشتم سکته می کردم به خیر گذشت والا ایران مورد تمسخر عام وخاص می شد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار