فوت 3 نفر از معلمان؛
تابناک: نیروهای امدادی شهرستان شازند به 10 مصدوم سرویس معلمان آموزش و پرورش شهرستان شاند که در محور شازند - بازنه دچار سانحه شدند امداد رسانی کردند.
کد خبر: ۳۰۲۸۰۰
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۲ 27 September 2016

به گزارش تابناک مرکزی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی در مورد این حادثه گفت: در ساعت 7:50 دقیقه صبح روز سه شنبه 6 مهر ماه 1395 گزارش حادثه برای سرویس معلمان آموزش و پرورش شهرستان شاند در محور شازند - بازنه از طریق تماسهای مردمی به مرکز اورژانس شازند اطلاع داده شد.

امداد رسانی به 10 مصدوم سانحه حادثه سرویس معلمان آموزش و پرورش

دکتر طاهر احمدی در ادامه افزود: بلافاصله نیروهای امدادی اورژانس 115 شازند، دو آمبولانس درمانگاهی و نیروهای هلال احمر به منظور امداد رسانی به مصدومین به محل حادثه اعزام شدند که ضمن ارائه خدمات امدادی اورژانس پیش بیمارستانی 8 مصدوم حادثه را به بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) و 2 مصدوم را نیز به بیمارستان امیرالمونین (ع) اراک اعزام نمودند.

امداد رسانی به 10 مصدوم سانحه حادثه سرویس معلمان آموزش و پرورش

ایشان در ادامه تصریح کرد: وضعیت مصدومین لحظه به لحظه در حال پیگیری می باشد و مراقبتهای تخصصی بیمارستانی برای این عزیزان ارائه می گردد.

دکتر طاهر احمدی در خاتمه گفت: متاسفانه تاکنون 3 نفر از مصدومین در محل حادثه و قبل از رسیدن نیروهای امدادی جان خود را از دست داده اند به طوری که هیچ گونه اندیکاسیون احیای قلبی و ریوی را نداشته اند و از 10مصدومی که در این دو بیمارستان بستری می باشند، 3 نفر از آنها بد حال می باشند و  هفت مصدوم این حادثه  در شرایط مناسب به سر می برند و تحت درمان می باشند.

امداد رسانی به 10 مصدوم سانحه حادثه سرویس معلمان آموزش و پرورش

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار