شهردار شهر اراک؛
محمد ابراهیم عباسی با اشاره به شعار شهر پاک، مهر پاک گفت: این طرح با بهره گیری از توان شهرداری و تشکل های مردمی از هفتم تا نهم مهرماه سال جاری برای نظافت عمومی شهر اجرایی می شود.
کد خبر: ۳۰۲۵۰۸
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۶ 27 September 2016

به گزارش تابناک مرکزی، اسماعیل تاج آباد رئیس شورای اسلامی شهر اراک در جلسه علنی امروز شورا گفت: رهاسازی و یا کندی روند اجرای پروژه های شهری اراک و پرداختن و برنامه ریزی برای شروع پروژه های جدید، جز حیف و میل بیت المال و هدر دادن زمان و انرژی، ثمره دیگری ندارد.

تاج آباد افزود: باتوجه به فرارسیدن پاییز و نزدیک شدن به فصل زمستان، شهرداری باید کنده کاری های انجام شده را در سطح شهر هر چه زودتر ترمیم کند به خصوص ناهمواری های خیابان های کم عرض که مشکلات زیادی برای مردم به وجود آورده است باید اصلاح شود.

وی در رابطه با شرکت آب و فاضلاب تصریح کرد: این شرکت با کنده کاری در سطح شهر برای مردم مشکلاتی ایجاد کرده و وقتی هم اعتراض می کنیم می گویند شورا حق دخالت ندارد درحالی که طبق قانون شوراها حق نظارت در همه حوزه های شهری را دارند بنابراین آب و فاضلاب باید تا قبل از فصل بارندگی به کنده کاری ها خاتمه دهد.

وی بیان کرد: در سطح شهر سگ های ولگرد زیاد شده است و برای مردم ایجاد مزاحمت و ترس کرده اند که شهرداری باید برای جمع آوری آنان و همچنین جمع آوری متکدیان در سطح شهر اراک سریعا اقدام کند.

محمد ابراهیم عباسی شهردار اراک نیز در این نشست با اشاره به رشد 343 درصدی اجرای آسفالت در اراک در شش ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل گفت: شهر اراک در سه سال گذشته در بحث تهیه و توزیع آسفالت 310 میلیارد ریال نیز صرفه جویی اقتصادی داشته است.

وی در رابطه به تولید شن بادامی افزود: تا تیرماه امسال به 17 هزار و 365 تن و تولید مصالح کوهی در 33 ماه اخیر با 68 درصد افزایش نسبت به مدت مشابه قبل، به 457 هزار و 80 تن رسیده است.

عباسی گفت: در سه سال گذشته 419 هزار و 328 متر مکعب عملیات خاکبرداری و 672 هزار و 736 متر مکعب عملیات تسطیح در کلانشهر اراک صورت گرفت.

وی به شعار شهر پاک، مهر پاک اشاره و تصریح کرد: این طرح با بهره گیری از توان شهرداری و تشکل های مردمی از هفتم تا نهم مهرماه سال جاری برای نظافت عمومی شهر اجرایی می شود.

وی در آخر افزود: بر اساس طرح شهر پاک، مهر پاک هر منطقه شهر به سه بلوک تقسیم شده و هر روز یک بلوک از زباله پاکسازی می شود.

در این جلسه تحقیق و تفحص در باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری، تعیین موعد برای ارایه بودجه، بودجه متمم، اصلاحیه بودجه، تفریق گردش حسابرسی شهرداری و سازمان های تابعه و توافق مابین شهرداری و یک سرمایه گذار مطرح شد که با اکثریت آرا به تصویب رسید.

همچنین پیشنهاد محوطه سازی، زیباسازی و احداث فضای سبز و حفظ و نگهداری محوطه باز و معبر مجاور هتل پیام مورد بررسی قرارگرفت که نتوانست موافقت جلسه را بگیرد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار