سرپرست معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی اراک :
تابناک: سرپرست معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی اراک: در سال تحصیلی جدید این دانشگاه پذیرای 953 (به تفکیک مقاطع دستیاری 43، كارشناسي ارشد ناپيوسته 95، دکتری عمومی 157، کارشناسی 618، کاردانی 40 دانشجو ) دانشجوی جدید الورود می باشد.
کد خبر: ۳۰۱۹۰۱
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۶ 26 September 2016

به گزارش تابناک مرکزی، به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی دکتر علی آرش انوشیروانی سرپرست معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی اراک پیامی صادر کرد.

متن پیام دکتر علی آرش انوشیروانی به این شرح است:

بِسمِ الله اَلرَّحمنِ اَلرَّحیم

با شروع ماه مهر و آغاز سال تحصیلی جدید، دانشگاه‌ها رنگ و بوي زندگي و طراوت به خود می‌گیرند و با عطر وجود دانشجويان و دانش پژوهان معطّر مي‌گردند و حرکت دوباره و پرانرژی در مسیر پیشرفت علمی و توسعه پایدار و رشد و تعالی در جامعه اسلامی آغاز می‌شود.

دانشجويان عزيز، استادان معزز و همكاران گرامي اقتدار و افتخار غرور آمیز ایران اسلامی و اعتلای جایگاه میهن عزیزمان مرهون تلاش شما اصحاب علم و دانش در راستای فتح قله‌های رفیع علم و دانش و توسعه فرهنگی و اجتماعی این رمز و بوم است و شروع سال تحصیلی علاوه بر پویایی در تولید علم، فرصتی است مناسب برای توسعه فعالیت های علمی و پژوهشی که امید است در سال تحصیلی پیش رو بتوانیم با تلاشی دوچندان و همتی والاتر از قبل؛ گام های ارزشمند و ماندگاری را در اعتلای این میراث گرانبها و عزت و سربلندی میهن عزیز اسلامی برداریم.

در حال حاضر تعداد 4015 دانشجو (به تفکیک مقاطع دستیاری 232، كارشناسي ارشد  ناپيوسته 271، دکتری تخصصی 3، دکتری عمومی 962،  کارشناسی 2438، کاردانی 109 دانشجو ) در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند،  با عنایت خداوند متعال در سال تحصیلی جدید این دانشگاه پذیرای 953 (به تفکیک مقاطع دستیاری 43، كارشناسي ارشد  ناپيوسته 95، دکتری عمومی 157،  کارشناسی 618، کاردانی 40 دانشجو ) دانشجوی جدید الورود می باشد.

در راستای طرح تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی و واسپاری ماموریت‌های ویژه به این دانشگاه، راه اندازی مرکز آموزش‌های مجازی علوم پزشکی در منطقه ( افتتاح یکی از بزرگترین استودیوهای تولید محتوای آموزش مجازی در سطح وزارت بهداشت، اولین دانشگاه متصل به سامانه مدیریت و یادگیری الکترونیکی (نماد 2) علوم پزشکی کشور و ارائه بعضی از دروس به صورت آموزش مجازی در ترم جاری و ...)، راه‌اندازی مرکز سنجش صلاحیت‌های بالینی( تجهیز و نوسازی مرکز مهارت های بالینی دانشگاه، برگزاری سه دوره موفق آزمون صلاحیت‌های بالینی سراسری برای داوطلبان منطقه ششم آمایشی کشور و . . .)، تجهیز و نوسازی دانشکده دندانپزشکی، رفع نواقص موجود در گروه‌های آموزشی بویژه گروه‌های دستیاری و تحصیلات تکمیلی، انجام اعتبار بخشی موسسه‌ای دانشگاه، تدوین برش استانی برنامه ششم توسعه در دو حوزه آموزش عالی و علم و فناوری، ساماندهی پایان نامه‌های دکترای عمومی و دستیاری دانشگاه، حضور موفق دانشجویان علوم پزشکی دانشگاه در بین 2.5 درصد برتر کشور در امتحانات جامع علوم پایه و پیش کارورزی و ارتقاء چشمگیر وضعیت معاونت آموزش در سامانه پایش برنامه عملیاتی وزارت بهداشت و ... را از جمله موفقیت‌های این معاونت از ابتدای سال جاری می توان برشمرد.

امیدوارم اساتید و دانشجویان گرامی در هر نقطه‌ای از کشور عزیزمان ایران اسلامی با بهره گیری از فرهنگ ناب علوی گام های ارزشمندی را در جهت دستیابی به اهداف علمی، فرهنگی و اجتماعی بردارند.

دکتر علی آرش انوشیروانی -  4 مهر 1395

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار