جاده ها همچنان قربانی می گیرد،
تابناک: بر اثر واژگوني يک دستگاه خودروي پژو405 در کيلومتر 25 محور اراک- توره شکل گرفت كه يکي از سرنشينان آن به علت شدت جراحات وارده در محل تصادف فوت و راننده و 3 سرنشين ديگر خودرو نيز مجروح و توسط نيروهاي امدادي حاضر در صحنه به بيمارستان منتقل شد.
کد خبر: ۳۰۱۱۹۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۱ 24 September 2016

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از پايگاه خبري پليس، در نخستين سانحه رانندگي كه حدود ساعت 5بامداد روز گذشته بر اثر برخورد يك دستگاه کاميون خاور با يک دستگاه کاميون رنو و يک دستگاه کاميون ماک ديگر در محور آزاد راه ساوه- همدان اتفاق افتاد، راننده کاميون خاور به علت شدت جراحات وارده در صحنه تصادف فوت و راننده کاميون رنو نيز مجروح و توسط نيروهاي امدادي حاضر در صحنه به بيمارستان منتقل شد.

علت تصادف مذکور از سوي کارشناس تصادفات پليس راه، بي احتياطي راننده کاميون خاور به علت عدم توجه کافي به جلو عنوان شد.

دومين حادثه رانندگي در حدود ساعت 13 و10 دقيقه روز گذشته بر اثر واژگوني يک دستگاه خودروي پژو405 در کيلومتر 25 محور اراک- توره شکل گرفت كه يکي از سرنشينان آن به علت شدت جراحات وارده در محل تصادف فوت و راننده و 3 سرنشين ديگر خودرو نيز مجروح و توسط نيروهاي امدادي حاضر در صحنه به بيمارستان منتقل شد.

علت اين تصادف از سوي کارشناس تصادفات پليس راه،عدم توانايي راننده خودروي پژو در کنترل وسيله نقليه به علت خستگي و خواب آلودگي عنوان شد.

سانحه ديگر رانندگي در حدود ساعت 13 و 35 دقيقه همين روز در اثر واژگوني يک دستگاه موتورسيکلت در کيلومتر5 محور ساوه- سلفچگان به وقوع پيوست که در اين حادثه راکب موتورسيکلت به علت شدت جراحات وارده در صحنه تصادف فوت شد.

عدم توجه به جلواز سوي راکب موتور سيکلت، علت تصادف مذکور از سوي کارشناس تصادفات پليس راه اعلام شد.

چهارمين حادثه رانندگي در حدود ساعت 18 و 50 دقيقه روز گذشته در اثر واژگوني يک دستگاه خودروي پژو در کيلومتر 16 محور خنداب شکل گرفت که در اين سانحه يکي از سرنشينان خودرو به علت شدت جراحات وارده در صحنه تصادف فوت و راننده و 4 سرنشين ديگرآن نيز مجروح و توسط نيروهاي امدادي حاضر در صحنه تصادف به بيمارستان منتقل شد.

علت اين حادثه از سوي کارشناس تصادفات پليس راه ، عدم توجه کافي به جلو، از سوي راننده خودروي مذکورعنوان شد.

آخرين سانحه رانندگي در حدود ساعت 19و 20 دقيقه روز گذشته در اثر برخورد يک دستگاه خودروي پرايد با يک دستگاه خودروي پيکان در کيلومتر 10محور فرمهين- کميجان شکل گرفت که در اين سانحه رانندگي راننده خودروي پرايد و يکي از سرنشينان آن به علت شدت جراحات وارده در صحنه تصادف فوت و 3 سرنشين ديگر خودروي پرايد و نيز راننده خودروي پيکان و 4 تن از سرنشينان ديگرآن نيز مجروح و توسط نيروهاي امدادي حاضر در صحنه تصادف به بيمارستان منتقل شدند.

علت اين حادثه از سوي کارشناس تصادفات پليس راه ، انحراف به چپ خودروي پرايد عنوان شد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار