در پایان هفته هشتم لیگ دسته اول اتفاق افتاد؛
تابناک: تیم فوتبال آلومینیوم اراک در روزی که داوری قضاوت خوبی داشت نتوانست برابر فولاد یزد قعرنشین صاحب امتیاز شود و این دیدار را به یک گل به حریف یزدی خود واگذار کرد
کد خبر: ۳۰۰۵۳۵
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۸ 23 September 2016

به گزارش تابناک مرکزی، تیم های آلومینیوم اراک و فولاد یزد در هفته هشتم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور عصر امروز در ورزشگاه امام خمینی (ره) شهر اراک به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در پایان با حساب یک برصفر به نفع فولاد یزد به پایان رسید.

تیم فوتبال آلومینیوم اراک که به دلیل حواشی رخ داده در بازی هفته گذشته این تیم برابر سپیدرود رشت به نحوه قضاوت داوران در لیگ یک شکایت داشت تا جایی که مدیرعامل این تیم تهدید کرده بود پای نمایندگان مجلس را به این قضیه باز می کند در روزی که داوری مشکل چندانی نداشت نتوانست برابر فولاد یزد تیم قعرنشین جدول رده بندی به برتری دست یابد.

فولاد یزد که از هفت دیدار گذشته خود چهار شکست و سه تساوی را کسب کرده بود با تغییر سرمربی خود پای به این دیدار گذاشته بود. سرمربی جدید یزدی ها به دلیل عدم صدور کارت بازی از جایگاه بازی را تماشا می کرد.

در نیمه نخست این دیدار فولادی ها بازی را تهاجمی آغاز کردند اما رفته رفته یاران مهابادی نبض بازی را در دست گرفتند و در چند صحنه از روی سانتر از جناحین می توانستند به گل دست پیدا کنند که موقعیت ها با بی دقتی بازیکنان یکی پس از دیگری به هدر رفت تا نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان برسد.

در نیمه دوم این دیدار ضربه ایستگاهی رامین قربانی هافبک نفوذی تیم فولاد بعد از برخورد با پای مدافع تیم آلومینیوم تغییر مسیر داد و درون دروازه آلومینیوم جای گرفت تا بر خلاف روند بازی این یزدی ها باشند که خوشحال از به ثمر رساندن گل باشند.

سرمربی تیم آلومینیوم اراک که می توانست از فرصت تعویض های خود به بهترین نحو برای جبران نتیجه استفاده کند چندان موفق عمل نکرد و تعویض های تیم آلومینیوم هم نتوانست مانع از شکست یک بر صفر این تیم برابر فولاد یزد شود.

بدین ترتیب تیم فوتبال آلومینیوم اراک دومین شکست متوالی و سومین شکست فصل را در طول هشت مسابقه تجربه کرد  و با یازده امتیاز در مکان نهم جدول رده بندی قرار گرفت.

 فولاد یزد نیز مسرور از کسب نخستین پیروزی بعد از هشت هفته 6 امتیازی شد و به مکان چهاردهم جدول نقل مکان کرد.

تیم فوتبال آلومینیوم اراک جمعه 16 مهرماه در تهران به مصاف تیم راه آهن می رود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار