تابناک: سرشماری عمومی نفوس و مسکن همزمان با سراسر کشور از سوم مهر در استان مرکزی هم آغاز می شود.
کد خبر: ۳۰۰۲۳۵
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۷ 22 September 2016

به گزارش تابناک مرکزی، رئیس سازمان برنامه و بودجه استان مرکزی گفت: این استان آمادگی کامل برای اجرای سرشماری عمومی نفوس و مسکن را دارد و تدابیر لازم در این راستا اندیشیده شده است.

رقیه یادگاری افزود : زنگ سرشماری نیز سوم مهرماه در تمام شهرستان های این استان و در شهرستان اراک در مدرسه دخترانه فرزانه اراک نواخته می شود.

 وی ادامه داد: مرحله اینترنتی این سرشماری تا 24 مهرماه جاری ادامه دارد و مردم می توانند در صورت تمایل سوالات این سرشماری را از طریق آدرس اینترنتی WWW.sarshomari95.ir تکمیل و در پایان یک کد آماری به نام سرپرست خانوار دریافت کنند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان مرکزی عنوان کرد: افرادی که دارای کد آماری سرپرست خانوار باشند این کد را به مامور سرشماری ارایه می کنند و دیگر نیازی به تکمیل پرسشنامه به صورت حضوری ندارند.

 یادگاری اظهار کرد: مرحله دوم این سرشماری از 25 مهرماه تا 25 آبان ماه به صورت رو در رو و تکمیل پرسش نامه از طریق مراجعه مامور به در منازل است است.

وی گفت: خانوارهایی که پرسش نامه های خود را به صورت اینترنتی پر کرده باشند و کد آماری خود را به هر طریق گم و یا فراموش کرده اند می توانند در این تاریخ (25 مهر تا 25 آبان ماه امسال) کد آماریشان را با زدن شماره ملی سرپرست خانوار در سایت سرشماری بازیابی کنند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان مرکزی افزود: افرادی که در زمان مراجعه مامور سرشمار در منزل حضور نداشته باشند، مامور برای آنان کارت اطلاعیه خانوار غایب با کد مخصوص قرار می دهد که این افراد نیز از تاریخ 26 تا 28 آبان ماه امسال به مدت سه روز فرصت دارند اطلاعات خود را برای این سرشماری یا از طریق اینترنت و یا از طریق تلفن تکمیل کنند.

سرشماری عمومی نفوس و مسکن هر پنج سال یکبار در مهرماه برگزار می شود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار