تابناک: معاون برنامه‌ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با اشاره به تردد ۶۴ هزار خودروی حمل و نقل عمومی بدون بیمه‌نامه معتبر شخص ثالث از قطع یارانه سوخت‌ ناوگان بدون بیمه شخص ثالث از امروز خبر داد.
کد خبر: ۳۰۰۲۳۱
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۷ 22 September 2016

‌به گزارش تابناک مرکزی به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، شهرام آدم‌نژاد با اعلام این خبر بیان کرد: طرح تخصیص سوخت بر اساس پیمایش به ناوگان حمل و نقل عمومی کشور بر اساس مصوبه هیأت وزیران از اول مهر سال 94 آغاز شد و تاکنون عملکرد بسیار خوبی داشته است.

وی افزود: در ماههای گذشته به خودروهای ناوگان حمل و نقل عمومی کشور که از گازوئیل یارانه‌ای استفاده می‌کنند هشدارهای بیمه‌ای در جایگاه‌های سوخت داده شده است

آدم نژاد گفت: در حال حاضر حدود 64 هزار دستگاه خودروی ناوگان حمل و نقل عمومی که فاقد بیمه‌نامه معتبر شخص ثالث هستند در فهرست خاکستری قرار دارند و هنگام سوخت‌گیری با پیغام خطای بیمه مواجه می‌شوند.

معاون برنامه‌ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور گفت: با توجه به اطلاع‌رسانی در چند ماه اخیر‌، این عده از امروز اول مهرماه نمی‌توانند از سوخت یارانه‌ای استفاده کنند.

وی افزود: مالکان این خودروها می‌توانند در نخستین فرصت بیمه نامه شخص ثالث را تهیه و با مراجعه به دفاتر پلیس + 10 کارت سوخت خود را از فهرست خاکستری خارج کنند تا بتوانند از سوخت یارانه‌ای استفاده کنند.

آدم‌نژاد گفت: خودروهایی هم که بیمه معتبر دارند اما با این پیغام مواجه می‌شوند، می توانند با مراجعه و ارائه مدارک به دفاتر پلیس + 10 از فهرست خاکستری خارج شوند.

وی افزود : حدود 4 هزار و 600 خودروی حمل و نقل عمومی کشور نیز در هنگام سوخت‌گیری با پیغام هشدار بیمه ای مواجه می شوند که مالکان آنها یک ماه مهلت دارند بیمه نامه معتبر شخص ثالث تهیه کنند و بعد از مراجعه به مراکز پلیس + 10 ، اطلاعات بیمه خود را اصلاح کنند.

معاون برنامه ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور با اشاره به صرفه جویی در مصرف گازوئیل با اجرای طرح تخصیص سوخت بر اساس پیمایش به ناوگان حمل و نقل عمومی کشور گفت‌: از زمان اجرای این طرح در یک‌سال گذشته تاکنون به طور متوسط روزانه 8 میلیون لیتر در مصرف سوخت صرفه جویی شده است.

وی گفت‌: بر اساس تصمیم کارگروه طرح تخصیص سوخت قرار شد طبقه بندی قدیم خودروهای مسافری شامل سه طبقه خودروهای تا 20 نفر ، 21 تا 40 نفر و بیش از 40 نفر به طبقه بندی جدید شامل خودروهای حمل مسافر تا 9 نفر ، 10 تا 15 نفر ، 16 تا 26 نفر ، 27 تا 40 نفر و بالای 40 نفر تقسیم بندی شود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار