در مراسم تودیع و معارفه دادستان شهرستان تفرش ؛
تابناک: دادستان جديد شهرستان تفرش دفاع از حقوق عمومی و سرعت و دقت توام با عمل در اجراي قانون را از برنامه های خود ذکر کرد.
کد خبر: ۳۰۰۲۳۰
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۵ 22 September 2016

به گزارش تابناک مرکزی، مراسم توديع و معارفه دادستان شهرستان تفرش صبح امروز با حضور حجت الاسلام والمسلمين عبدالهي رئیس کل دادگستري استان مركزي، عدالت معاونت منابع انساني دادگستري استان، ميرزايي فرماندار، رحماني رئيس دادگستري تفرش و برخي ديگر از مسئولان و مدیران دستگاه هاي اجرايي شهرستان تفرش در دانشگاه پيام نور این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمين عبدالهي با بیان اینکه كار قضا علاوه بر علم، شجاعت قضايي هم ميخواهد گفت: مهمترين ملاك براي انتخاب مديران تقوا است و كه دادستان جديد شهرستان تفرش يكي از باتقواترين قضات در مجموعه دادگستري استان است.

وی درباره علت طولاني شدن اين جايگزيني بيان داشت: وسواس خاص بر روي گزينه های جايگزيني آقای ریاحی از یکسو و تحولات ایجاد شده در  روند قانوني عزل و نصب دادستان ها در چند وقت اخير سبب شد این تغییر زمانبر شود.

رئیس کل دادگستري استان مركزي خطاب به دادستان جديد شهرستان تفرش گفت: اگر رفتار دادستاني به گونه اي باشد كه حتي مجرمين نيز به ايشان اعتماد كنند خوب است و مشكلي ندارد.

اميرآبادي فراهاني به عنوان دادستان جديد شهرستان تفرش معرفی شد

اميرآبادي فراهاني دادستان جديد شهرستان تفرش در این مراسم با درخواست از همه مردم تفرش خصوصا مديران دستگاه های اجرایی برای هماهنگی و همكاری با دادستاني گفت: دادستانی در اجرای قانون رحم نمي كند.

دادستان جديد شهرستان تفرش  در ادامه سخنان خود به ذکر برنامه ها پرداخت و بیان کرد: تعامل و همكاري بين دادسرا و دادگاه همچنين ميان دادسرا با ساير ادارات نظارت مستمر بر زير مجموعه دادسرا و نيروي انتظامی و آموزش لازم و ضروري براي نيروي انتظامي از جمله برنامه ها و رویکردهای دادستانی تفرش است.

وی ادامه داد: سركشي به كلانتري ها و پاسگاهها وقت و بي وقت و بدون خبر قبلي، حضور فعال و موثر و سازنده در جلسات شوراي تامين و غيره و دفاع از حقوق عمومی و سرعت و دقت توام با عمل در اجراي قانون از دیگر برنامه های دادستان جدید شهرستان تفرش است.

اميرآبادي فراهاني به عنوان دادستان جديد شهرستان تفرش معرفی شد

در پایان این مراسم از زحمات ریاحی به عنوان دادستان سابق شهرستان تفرش تقدیر و امیرآبادی فراهانی به عنوان دادستان جدید این شهرستان معرفی شد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس ازتفرش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۱
سلام حیف ازجناب ریاحی.امیدوارم جایگزین ایشان هم روحیه تواضع وساده زیستی ومردمی داشته باشد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار