مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی؛
تابناک: حجت الاسلام حسن هنرمند با اشاره به طرح سپاس بنیاد شهید که بنا به فرموده رهبر انقلاب برای عرض ادب و سرکشی به خانواده مکرم شهدا و ایثارگران شکل گرفته است گفت: از جمله مصادیق خشنودی خداوند متعال تکریم خانواده شهدا و ایثارگران است.
کد خبر: ۳۰۰۲۲۹
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۴ 22 September 2016

به گزارش تابناک مرکزی، حجت الاسلام حسن هنرمند مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی در مراسم میهمانی لاله ها و غبار روبی و عطرافشانی مزار مطهر شهدا در هفته دفاع مقدس در گفتگو با خبرنگار تابناک با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال جنگ تحمیلی و ادای احترام به خانواده معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران و تمام کسانی که به هر اندازه در دفاع مقدس و پیشبرد اهداف نظام نقش داشتند گفت: هفته دفاع مقدس تداعی کننده ایثار و از خود گذشتگی انسانهایی است که با جانفشانی و غیرت خود از تمامیت ارضی ایران اسلامی دفاع کردند.

حجت الاسلام هنرمند از جمله مصادیق خشنودی خداوند متعال را تکریم خانواده شهدا و ایثارگران دانست و خاطر نشان کرد: در روزگاری که تمام جبهه کفر و استکبار در مقابل کشور مظلوم و بی دفاع ایران قرار گرفتند تا ندای حق طلبی این ملت را خاموش کنند رزمندگان و شهدای گرانقدر بودند که با تقدیم جان خود از آبرو و حیثیت ایران اسلامی دفاع کردند.

وی از جمله شاخصه های بارز شهدا که هیچ خدشه ای بر آن نمی توان وارد کرد را اطاعت پذیری محض از فرمان ولی فقیه  ذکر و بیان کرد:  این انقلاب به برکت رهبری امام و اطاعت پذیری مردم از فرمامین ولایت به پیروزی دست پیدا کرد و تدام این مسیر بی شک پیروزی و سربلندی این انقلاب را در پی خواهد داشت.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی با بیان اینکه حضرت امیر از مردمان عصر خود به سبب تمرد و سرپیچی از دستور لب به گلایه گشود گفت: امنیت امروز ایران اسلامی مرهون ایثار شهدا و  جانبازان و ولایت پذیری مردم است که نهایتا انسجام دهنده این امور فرامین گهربار و حکیمانه رهبر انقلاب امام خامنه ای است.

وی با بیان اینکه مردم ایران اسلامی همواره به بهترین شکل در پیروی از دستورات ولایت عمل کرده اند از مسئولان خواست برای آنکه گزندی به کشور وارد نشود همچون مردم برای پاسداری از خون شهدا گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشند.

حجت الاسلام هنرمند ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه را عاملی بسیار موثر در جهت مقابله با  تهاجمات فرهنگی دشمنان نظام دانست و تاکید کرد: در کنار بنیاد شهید که بر حسب وظیفه و رسالت کاری باید در این امر اهتمام ورزد لازم است تمام دستگاه ها در ترویج فرهنگ غنی ایثار و شهادت کوشا باشند.

وی با بیان اینکه کارگروه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در کشور به ریاست رئیس جمهور و در استانها به ریاست استانداران تشکیل شده است گفت: مصوبات این کارگروه قانونی و دارای ضمانت اجرایی است و برای خدمت رسانی به ایثارگران و خانواده های معزز شهدا برنامه ریزی شده است.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی با اشاره به طرح سپاس بنیاد شهید که بنا به فرموده رهبر انقلاب برای عرض ادب و سرکشی به خانواده مکرم شهدا و ایثارگران شکل گرفته است افزود: چاپ کتاب با موضوع دفاع مقدس، چاپ وصایای شهدا و برگزاری یادواره شهدا می تواند نسل جوان را با آرمان های شهدا آشنا کند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
عبدلاله
|
United States
|
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۱
کدام کرامت دوسال تمام از طریق سپاه رزمنده بودیم به بنیاد مراجعه شد کفتند به ما ربطی ندارد به یگان اعزام کننده بروید به سپاه رفتیم گفتند از ما کاری ساخته نیست یک وام دو میلیونی در نوبت بمانید شاید باشد می دهیم خلاصه مارفتیم جبهه و اشانه ما نردبانی شد تا کسانی که جبهه ندیده اند اینک در رفاه کامل و ما هنوز مستاجر باشیم ترا خدا دم از عدالت و دین نزنید
پاسخ ها
m
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۵
سلام دوست عزیز ناراحت نباش من حد اکثر بهره برداری را از بنیاد مرکزی نمودم و برای معرفی استخدام فرزندم که فوق لیسانس مکانیک است و در آزمون هم شرکت نموده و قبول شده بود بنیاد استان مرکزی یک برگ معرفینامه صادر نمود و در آخر معرفینامه نوشتند این گواهی هیچگونه ارزش استخدای و سهمیه استخدامی ندارد !!!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار