مسئول حفظ آثار سپاه روح‌اله خبر داد؛
تابناک: مسئول حفظ آثار سپاه روح‌اله گفت: به منظور گرامیداشت یاد شهدا و دستاوردهای دفاع مقدس روز پنجشنبه ساعت 15 با حضور مسئولین استانی و جمعی از خانواده‌های شهدا گلباران مزار شهدا برگزار می شود.
کد خبر: ۲۹۹۸۲۶
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۴ 21 September 2016

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ پاسدار عبدالرضا ملکی، مسئول حفظ آثار سپاه روح‌اله در گفتگو با خبرنگار تابناک با اشاره به برنامه های هفته دفاع مقدس سپاه روح اله استان مرکزی گفت: به مناسبت سی و ششمین بزرگداشت هفته دفاع مقدس بیش از 200 برنامه در سطح حوزه‌ها، پایگاه‌ها و نواحی مختلف سپاه و بسیج تدارک و اجرایی می‌شود.

سرهنگ پاسدار ملکی ادامه داد: با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران گلباران مزار شهدا روز پنجشنبه ساعت 15 با حضور مسئولین استانی و جمعی از خانواده‌های شهدا برگزار می شود.

مسئول حفظ آثار سپاه روح‌اله از سرکشی از خانواده‌های شهدا توسط اقشار مختلف خبر داد و افزود: در تاریخ دوم مهرماه همایش پیاده‌روی خانوادگی و مراسم برترین‌های مساجد و تقدیر از مساجدی که در راستای تبیین فرهنگ دفاع مقدس فعالیت‌های درخور توجهی را داشته‌اند بخشی دیگر از برنامه‌های تدارک دیده شده برای هفته دفاع مقدس است.

وی در خصوص سایر برنامه پیش بینی شده از سوی سپاه روح اله استان مرکزی در هفته دفاع مقدس گفت: اعزام یک‌صد نفر از اعضای پایگاه‌های بسیج به باغ موزه دفاع مقدس همدان، ویزیت رایگان بسیجیان در مراکز درمانی سپاه روح‌اله در سطح استان، اعزام اکیپ‌های درمانی به مناطق محروم، افتتاح 20 پروژه از جمله پایگاه مقاومت بسیج و سالن‌های ورزشی بسیج از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس است.

سرهنگ پاسدار ملکی خاطر نشان کرد: به همت  صدا و سیمای استان مرکزی هفت شب برنامه پلاک عاشقی با حضور پیشکسوتان دوران دفاع مقدس به روی آنتن می رود.

وی از اجرای 12 برنامه رادیویی با حضور پیشکسوتان دوران دفاع مقدس و خانواده‌های این عزیزان خبر داد و تصریح کرد: همایش خاطره‌گویی و شب شعر، نمایشگاه عکس و کتاب، نمایش فیلم در پارک‌های شهر به همت نواحی بسیج از جمله برنامه‌های برجسته در ایام هفته دفاع مقدس است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار