تابناک: مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی گفت: بیش از ۶۰۰ کانون فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی در هفته گرامیداشت دفاع مقدس برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری را اجرا می‌کنند.
کد خبر: ۲۹۹۷۶۹
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۸ 21 September 2016

به گزارش تابناک مرکزی، حجت‌الاسلام مصطفی ذوالفقاری، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از استان مرکزی، با اشاره به برنامه‌های کانون مساجد در هفته دفاع مقدس گفت: مساجد محور برنامه‌های فرهنگی و هنری در ایام هفته دفاع مقدس هستند در این ایام سعی می‌شود روایتی از هشت سال جنگ تحمیلی و دلاورمردان در مساجد روایت شود.

وی افزود: روایت خاطرات رزمندگان و همسنگران شهدا با هدف گرامیداشت هفته دفاع مقدس، ایثار و فداکاری رزمندگان سال‌های جنگ و همچنین حامیان دفاع مقدس اعم از خانواده معظم شهدا، ایثارگران، رزمندگان، همسران و همچنین شهدای دفاع مقدس از برنامه‌های کانون مساجد در این هفته است.

حجت‌الاسلام ذوالفقاری ادامه داد: بیش از ۶۰۰ کانون فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی در هفته گرامیداشت دفاع مقدس برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری را اجرا می‌کنند؛ وصیت‌خوانی شهدا با عنوان یاد شهدا پس از اقامه نماز مغرب و عشا در مساجد از دیگر برنامه‌های کانون است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
عادلی
|
United States
|
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۱
تبلیغات دردی از رزمنده بر نمی دارد همانطورکه جهاد واگذاری شرکتها را به جهادیا اعلام کرد سپاه هم برای کسانی که به جبهه فرستاد کاری کند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار