تابناک: رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی : درآستانه هفته دفاع مقدس ياد و خاطره رشادتهای پنج شهید والامقام دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی را گرامی می داریم
کد خبر: ۲۹۹۶۶۲
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۲ 21 September 2016

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر حسن طاهر احمدی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان مرکزی در این پیام بر نقش پزشکان، پرستاران، امدادگران در هشت سال دفاع مقدس به منظور فتح قله های رشادت و انسانیت و حفظ ارزشهای انقلاب اسلامی و تمامیت ارضی ایران تأکید کرد و گفت : نقش این دلاوران در توسعه ایران اسلامی بی نظیر و بی بدیل می باشد.

متن کامل اين پيام بدين شرح است:

بسم الله الرحمن الرحيم

مردم فداکار و انقلابی ایران هرگز نقش درخشان و بی‌بدیل پزشکان، پرستاران، بهیاران و مددکاران دوران دفاع مقدس را از یاد نخواهند برد. حافظه‌ی مردم این دیار به خصوص جانبازان و دلاور مردان عرصه‌های خون و آتش پر است از خاطرات دلیری‌ها و جوانمردی‌های این قشر سپیدپوش در جنگ تحمیلی و این گواه صادقی است بر عزم راسخ یک ملت که دوشادوش هم آنگاه که پای ایران در میان است و پرچم اسلام باید برافراشته شود از هیچ چیز دریغ نکرده و نخواهند کرد.

اگر امروز هیچ کشوری جرات تجاوز به خاک کشور و انقلاب ما را ندارد، به دلیل این است که آنها جنگ با این ملت زنده، بیدار و شجاع را در جنگ تحمیلی تجربه کرده اند و می دانند با مردمی جان بر کف رو به رو هستند؛ ملتی که از مرگ برای آرمان هایش نمی ترسد. از این رو، حفظ این دستاوردها و پاسداشت آن همه مجاهدت ها، وظیفه ای بس سترگ است که امروز بر شانه های جوانان ما گذاشته شده است.

اکنون که درآستانه هفته دفاع مقدس قرارگرفته ایم،یاد و خاطره و حضور عاشقانه رزمندگان را در جبهه های حق علیه باطل و ایثار شهدای گرانقدرمان را که در طول 8 سال جنگ تحمیلی، برگ زرینی را برتاریخ افتخارات ملت عزیزمان افزودند، گرامی میداریم، ياد و خاطره رشادتهای پنج شهید والامقام دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی، شهید مرتضی مقصودی، شهید سید احمد عالی، شهید حسین کاشفی، شهید براتعلی ناطقی و شهید حسین خسروی و گرامی میداریم فداکاریهای جانبازان، آزادگان، رزمندگان و جهادگران رشيد حوزه سلامت در جبهه های حق علیه باطل، اين اسطوره‌های بلند آوازه ايران زمين را .

اینجانب فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را به کلیه پرسنل حوزه سلامت تبریک گفته و امیدوارم به پاس هشت سال حماسه مردان و زنان این مرز و بوم، در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مزین به نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل "شده است، باعث سرافرازی ایران اسلامی باشیم

دکتر حسن طاهر احمدی -  31 شهریور 1395

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار