نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب؛
تابناک: سید مهدی مقدسی پیام غدیر را گم نکردن مسیر ولایت دانست و گفت: ایران اسلامی به برکت بهره مندی از نعمت ولایت در امنیت و آرامش به سر می برد و باید به فرموده امام پشتیبان ولایت فقیه باشیم تا آسیبی به کشور وارد نشود.
کد خبر: ۲۹۹۱۰۶
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۹ 20 September 2016

به گزارش تابناک مرکزی، سید مهدی مقدسی نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی با حضور در آستان مقدس امامزادگان روستای گوار فرارسیدن عید مبارک و باسعادت غدیر خم را به عاشقان و دلدادگان اهل بیت سلام الله علیها تبریک و تهنیت گفت.

مقدسی عید خجسته غدیر را از جمله اعیاد با عظمت مسلمانان دانست و گفت: پیامبر عظیم الشان اسلام در حجه الوداع امیرالمومنین را به عنوان جانشین خود معرفی کرد تا رسالت خود را انجام دهد و حجت را بر مسلمین تمام کند.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب پیام غدیر را گم نکردن مسیر ولایت برشمرد که باید با اعتقاد و  معرفت در این مسیر گام برداشت و خاطر نشان کرد: انحرافات جامعه بعد از رحلت پیامبر به دلیل نداشتن بصیرت کافی سبب شد علی علیه السلام خانه نشین شود.

وی با اشاره به پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران دوام و قوام این انقلاب را وابسته به ولایت فقیه دانست و گفت: به برکت وجود نعمت رهبری و ولایت حکومت طاغوت در هم شکسته شد و امروز شاهد هستیم با گذشت 38 سال از عمر انقلاب ایران اسلامی از جایگاهی رفیع در منطقه و جهان برخوردار است.

مقدسی که در حضور اهالی روستای گوار و منطقه قره کهریز سخن می گفت علت انحراف و بی نتیجه بودن انقلاب های منطقه که فرجام خوشایندی را در پی نداشته است را عدم وجود رهبری و ولایت قلمداد کرد و افزود: در مسیر ولایت باید آگاهانه و هوشیارانه قدم برداریم و با اعتقاد راستین خود باید پیام غدیر را به نسل های بعد منتقل کنیم.

وی غدیر را  حاکمیت امامت و ولایت در جامعه اسلامی دانست که به دستور خداوند و به وسیله پیامبر اسلام (ص) اعلام شد و گفت: امام بزرگوار ما با احیا اصل مترقی ولایت فقیه اسلام ناب محمدی را به دنیا معرفی کرد و آن را به عنوان الگو برای سایر کشورها ذکر کرد.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب آرامش و امنیت امروز ایران اسلامی را مرهون رهبری داهیانه ولی فقیه زمان دانست و تصریح کرد: این که در اوضاع آشوب منطقه و کشورهای اروپایی ایران اسلامی در امنیت کامل به سر می برد به علت برخورداری از نعمت ولایت است و همانطور که امام عظیم الشان ملت فرمود باید پشتیبان ولایت فقیه باشیم تا آسیبی به مملکت وارد نشود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار