کد خبر: ۲۹۷۹۶۶
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۱ 18 September 2016
دیدار تیم های فوتبال سپیدرود رشت و آلومینیوم اراک حاشیه هایی داشت که مهمترین آن اعتراضات شدید کادر فنی آلومینیوم اراک به داور مسابقه و خروج چند دقیقه ای این تیم از زمین مسابقه بود.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، تیم های فوتبال سپیدرود رشت و آلومینیوم اراک عصر شنبه در هفته هفتم رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان رو در روی هم قرار گرفتند.
در جریان این مسابقه که در ورزشگاه شهید عضدی رشت و در حضور حدود سه هزار تماشاگر و در یک هوای بارانی برگزار شد ، تیم فوتبال سپیدرود رشت توانست با نتیجه یک بر صفر حریف خود را شکست دهد .
 
این دیدار برای هر دو تیم از حساسیت ویژه ای برخوردار بود چون تیم های آلومینیوم اراک و سپیدرود رشت با کسب 11 امتیاز و به دلیل تفاضل گل ، به ترتیب در مکان های چهارم و پنجم جدول رده بندی قرار داشتند .
 
با توجه به این امر ، پیروزی در این مسابقه برای هر دو تیم از اهمیت بالایی برخوردار بود چون تیم پیروز می توانست در جدول صعود داشته باشد و خود را به تیم های صدر جدولی نزدیکتر کند که در نهایت تیم سپیدرود موفق به این امر شد .
با این وجود تیم سپیدورد رشت با استفاده از شرایط میزبانی و با حمایت طرفداران خود ، توانسنت یک گل به ثمر برساند تا با این گل ، هر سه امتیاز این مسابقه را کسب کند .
با توجه به بارش باران که از امروز(شنبه) در شهرستان رشت آغاز شده ، انتظار می رفت که استقبال خوبی از این دیدار نشود اما با توجه به حساسیت بازی ، بیش از سه هزار تماشاگر خود را به ورزشگاه رسانده بودند که اکثر آنان با چتر به ورزشگاه شهید عضدی آمده بودند تا از نزدیک نظاره گر بازی تیم های سپیدرود رشت و آلومینیوم اراک باشند.
در دقیقه 37 این دیدار و در محوطه جریمه تیم آلومینیوم اراک ، محمدرضا الماسخاله یکی از بازیکنان تیم سپیدرود رشت برخورد شدیدی را با یکی از مدافعان تیم آلومینیوم داشت که این صحنه باعث به وجود آمدن جنجال در این بازی شد.
پس از این خطای شدید ، کادر فنی و نیمکت نشینان تیم فوتبال آلومینیوم اراک به شدت به شاهین حاج بابایی داور این مسابقه اعتراض کردند.
اما هنگام این اعتراضات ، حسین کعبی بازیکن تیم فوتبال سپیدرود رشت با یکی از بازیکنان تیم آلومینیوم اراک به شدت درگیر شد که این درگیری باعث شد تا اعتراضات کادرفنی و نیمکت نشینان تیم آلومینیوم شدت گیرد.
سرپرست و کادر فنی تیم فوتبال آلومینیوم اراک پس از این درگیری و اعتراض، تیم خود را از زمین بیرون کشیدند و حدود 9 دقیقه طول کشید تا دوباره تیم آلومینیوم اراک به بازی برگردد.
شاهین حاج بابایی داور این دیدار نیز در پایان این درگیری ، به حسین کعبی و محمدرضا الماسخاله دو بازیکن تیم فوتبال سپیدرود رشت کارت زرد نشان داد که این امر نیز با اعتراض شدید کادر فی تیم آلومینیوم همراه بود .
داود مهابادی سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در این مورد گفت: حسین کعبی با مشت به صورت یکی از بازیکنان ما زد که این صحنه را داور و کمک داور دیدند اما متاسفانه شاهین حاج بابایی فقط یک کارت زرد به کعبی نشان داد.
وی افزود: من به داور گفتم چرا به کعبی کارت زرد نشان دادی چون اگر صحنه را دیدی باید او را اخراج می کردی اما متاسفانه این داور با من مشکل دارد و در سایر تیم هایی که به عنوان سرمربی حضور داشتم ، سر تیم های ما را برید.
پس از این وقفه ، داور این دیدار در پایان نیمه اول 10 دقیقه وقت اضافه اعلام کرد که پس از به صدا درآمدن سوت پایان نیمه اول ، کادرفنی و نیمکت نشینان آلومینیوم به وقت های تلف شده نیز اعتراض داشتند و می گفتند که داور پس از هشت دقیقه سوت پایان را زد در صورتی که 10 دقیقه وقت تلف شده اعلام شده بود.
حسین کعبی بازیکن تیم فوتبال سپیدرود رشت که یکی از عوامل به وجود آمدن این درگیری بود ، به شدت از سوی طرفداران تیم فوتبال سپیدرود رشت تشویق شد که این تشویق تا پایان مسابقه نیز ادامه داشت؛ این بازیکن در دقایق پایانی جای خود را به محمدرضا مهدوی داد.
با توجه به پیروزی تیم فوتبال سپیدرود رشت در این مسابقه ، این تیم 14امتیازی شد و پس از تیم های گل گهر سیرجان و اکسین البرز 15 امتیازی ، در مکان سوم جدول قرار گرفت و تیم آلومینیوم اراک نیز با این شکست، 11 امتیازی باقی ماند و به رده هفتم جدول سقوط کرد.
در رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان ، 18 تیم حضور دارند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار