در بازی پرحاشیه هفته هفتم جام آزادگان؛
تابناک: تیم فوتبال آلومینیوم اراک در حالی برابر سیپدرود رشت با حساب یک بر صفر بازنده شد که نیمه اول این دیدار تحت تاثیر درگیری فیزیکی حسین کعبی بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران که این فصل لباس سپیدرود رشت را برتن دارد با بازیکن آلومینیوم دچار حاشیه های بسیاری شد.
کد خبر: ۲۹۷۶۱۰
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۳ 17 September 2016

به گزارش تابناک از استان مرکزی، دیدار جنجالی تیم های  سپید رود رشت و آلومینیوم اراک در چارچوب هفته هفتم لیگ دسته اول آزادگان با برتری یک بر صفر سپید رود به پایان رسید تا یاران مهابادی بعد از شش هفته بار دیگر طعم شکست را تجربه کنند.

در نیمه اول این دیدار سپیدرود رشت که نظر محمدی سرمربی خود را کنار زمین نمی دید در دقیقه 19 با ضربه از راه دور میلاد قربان زاده موفق شد دروازه تیم آلومینیوم اراک را باز کند. دقایقی پس از این گل حسین کعبی بازیکن سابق تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران که این فصل در سپید رود رشت توپ می زند با بازیکن آلومینیوم درگیری فیزیکی پیدا کرد.

سرمربی آلومینیوم که اعتقاد به اخراج بازیکن تیم سپیدرود داشت در اعتراض به تصمیم شک برانگیز شاهین حاج بابایی که امر قضاوت این دیدار را بر عهده داشت دستور خروج تیم خود را از زمین صادر کرد این اتفاق که باعث ایجاد حاشیه هایی برای برگزاری این مسابقه شده بود بعد از گذشت دقایقی به پایان رسید و تیم ها به زمین بازگشتند.

نیمه اول این دیدار پرحاشیه که در ورزشگاه عضدی رشت و در حضور بیش از 7 هزار تماشاگر در حال برگزاری بود پس از اعلام 10 دقیقه وقت اضافه با همان تک گل به سود یاران نظرمحمدی به پایان رسید.

در نیمه دوم تلاش شاگردان مهابادی برای جبران بازی راه به جایی نبرد تا در نهایت سپیدرود نبرد بالانشینان را به سود خود خاتمه دهد تا دومین شکست آلومینیوم اراک بعد از گذشت شش هفته در کارنامه این تیم ثبت شود.

آلومینیوم اراک با این شکست 11 امتیازی باقی ماند و در هفته هشتم این رقابت ها جمعه دوم مهرماه در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک به مصاف فولاد یزد می رود.

 انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار