جانشین سپاه ناحیه تفرش خبر داد؛
تابناک: جانشین سپاه ناحیه تفرش از برگزاری دومین یادواره 25 شهید سرافراز روستای سرآبادان از توابع شهرستان تفرش خبر داد و گفت: کنگره سرداران و فرماندهان شهید سپاه تفرش نهم مهرماه با سخنرانی محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۲۹۵۹۸۲
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۵ 14 September 2016

به گزارش تابناک از استان مرکزی، سید محمد مهدی میرهادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: دومین یادواره 25 شهید سرافراز روستای سرآبادان از توابع شهرستان تفرش فردا پنج‌شنبه در روستای سرآبادان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این یادواره با حضور خانواده معظم شهدا و مردم شهیدپرور تفرش و به همت پیشکسوتان عرصه جنگ، شورای اسلامی و اهالی روستا و سپاه روح‌الله استان مرکزی برگزار خواهد شد.

جانشین سپاه ناحیه تفرش با بیان اینکه این یادواره با سخنرانی سردار علیزاده فرمانده آموزش و تربیت تعالی مرکز کوثر قم برگزار می‌شود، ادامه داد: با توجه به برگزاری کنگره سرداران و فرماندهان شهید سپاه تفرش در نهم مهر ماه همزمان با هفته دفاع مقدس برگزاری سلسله یادواره‌های شهدا در دستور کار سپاه قرار گرفته که در این راستا شاهد برگزاری پنج یادواره شهید در روستاهای شهرستان خواهیم بود.

میرهادی گفت: تاکنون یک یادواره شهید در روستای فرک برگزار شده و چهار یادواره دیگر در روستاهای سرآبادان، زاغر، شهراب و کوهین در دست اقدام است.

وی برگزاری نمایشگاه عکس، سخنرانی، پخش فیلم، گلباران قبور مطهر شهدا، خاطره‌گویی و تجلیل از خانواده شهدا را از برنامه‌های جنبی این یادواره‌ها برشمرد.

به گفته وی کنگره سرداران و فرماندهان شهید سپاه تفرش نهم مهرماه با سخنرانی محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار