تابناک: رئیس هیأت اسکیت استان مرکزی از انصراف اسکیت‌باز این استان از رقابت با حریف رژیم اشغالگر قدس در مسابقات اسکیت سرعت قهرمانی جهان با وجود آمادگی بالا خبر داد.
کد خبر: ۲۹۵۹۴۶
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۷ 14 September 2016

به گزارش تابناک از استان مرکزی مهین علی‌بخشی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: فرشید شایان اسکیت‌باز ملی‌پوش این استان با وجود آمادگی بالا در حمایت از مردم مظلوم فلسطین از رقابت با حریف رژیم اشغالگر قدس انصراف داد.

وی ادامه داد: مسابقات اسکیت سرعت قهرمانی جهان از 21 تا 28 شهریور ماه به میزبانی شهر نانجینگ چین در حال برگزاری است که سه نفر از اسکیت‌بازان این استان به اسامی فرشید شایان، محمد صالحی و کیارش شامحمدی به عنوان ملی‌پوش در این رقابت‌ها حضور یافته‌اند.

رئیس هیأت اسکیت استان مرکزی تصریح کرد: فرشید شایان بازیکن تیم ملی اسکیت سرعت در ماده یک هزار متر در خط استارت با حریفی از رژیم اشغالگر قدس قرار گرفت، اما با وجود آمادگی و احتمال پیروزی در این رقابت حساس در حمایت از مردم مظلوم فلسطین حاضر به مسابقه نشد و از دور این رقابت‌ها حذف شد.

علی‌بخشی بیان داشت: بسیار افتخار می‌کنیم که این ورزشکار عزیز استان مرکزی به حمایت از مردم مظلوم فلسطین از رقابت با شرکت‌کننده رژیم صهیونیستی انصراف و به آرمان‌های اسلامی احترام گذاشته و ظلم را زیر چرخ‌های اسکیت خود له کرد و با وجود آمادگی بالا با افتخار از ادامه رقابت‌ها کنار رفت.

وی افزود: در ماده صد متر این دوره از مسابقات نیز محمد صالحی در کنار رقبای سرسختی از کشورهای چین، کره جنوبی و سایر کشورهای حاضر در میدان مسابقات موفق به کسب عنوان یازدهمی جهان شد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار