تابناک: عضو فراکسیون امید مجلس دهم و یک عضو فراکسیون مستقلان ولایی در ایام تعطیلات تابستانی همراه با کاروان ورزشی ایران در مسابقات پارالمپیک ریو در برزیل به سر می‌برند.
کد خبر: ۲۹۴۷۳۷
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۷ 11 September 2016

به گزارش تابناک از استان مرکزی به نقل از فارس، در ایامی که مجلس شورای اسلامی برای سپری شدن دور دوم تعطیلات تابستانی نمایندگان تعطیل است برخی نمایندگان ملت به برزیل سفر کرده‌اند.

هم‌اکنون محمدرضا تابش نماینده اردکان و رئیس فراکسیون ورزش مجلس (عضو فراکسیون امید) همراه با غلامرضا تاجگردون نماینده گچساران و رئیس کمیسیون برنامه و بودجه (عضو فراکسیون امید)، طیبه سیاوشی و سیده‌فاطمه ذوالقدر نمایندگان تهران و از اعضای کمیسیون فرهنگی پارلمان (اعضای فراکسیون امید) و همچنین غلامعلی جعفرزاده‌ایمن‌آبادی نماینده رشت در مجلس (عضو فراکسیون مستقلان ولایی) همراه با کاروان ورزشی ایران در رقابت‌های پارالمپیک ریو در برزیل به سر می‌برند.

 محمود صادقی، عضو فراکسیون امید و نماینده مردم تهران در این باره گفت: طبق پیگیری‌های من، کمیته ملی المپیک سهمیه‌ای به نمایندگان مجلس اختصاص داده که در فراکسیون ورزش مجلس فراکسیون زنان و خانواده و همینطور کمیسیون برنامه و بودجه قرعه کشی صورت گرفته است که 5 نفر انتخاب شده اند از همین روی بودجه این سفر را کمیته ملی المپیک تامین کرده است یعنی از منبع دولتی هزینه این سفر تامین می شود.

وی در پاسخ به این سوال که چرا کمیته المپیک قادر به پرداخت هزینه‌ها‌ی 5 نفر از نمایندگان مردم است اما به دلیل کمبود بودجه ابتدا از اعزام مربی تیم پینگ‌پنگ بانوان خودداری می‌کند و در نهایت هم چند روز پس از آغاز بازی‌ها وی را به المپیک ریو می‌فرستد اظهار داشت: به نظر من اعزام این تعداد نماینده که عملا سفرشان جنبه تشریفاتی و تفریحی دارد چندان با محدودیت‌های مالی که دولت با آن روبه رو است سازگار و موجه نیست درست است که این نمایندگان متعلق به لیست امید هستند و از نظر سیاسی با یکدیگر همسو هستیم اما بنا نیست که هر اتفاقی که می‌افتد را توجیه کنیم به نظر من اعزام 5 نفر به برزیل تحمیل به بودجه ملی بوده است بخصوص زمانی که یک مربی به خاطر مسائل مالی از همراهی تیمش باز بماند بعد یک مقام سیاسی به راحتی به مسافرت خارجی برود این اصلا قابل قبول نیست.

صادقی در ادامه درخصوص درگیری بر سر کمیسیون‌ها‌یی که امکان اعزام نمایندگان به خارج از کشور در آنها بیش از سایر کمیسیون‌هاست، گفت: «این موضوع ربطی به فراکسیون امید ندارد. خارج رفتن ولعی است که در نمایندگان وجود دارد. برای همین بر سر حضور در برخی کمیسیون‌هایی چون کمیسیون سیاست خارجی و امنیت ملی یا اتحادیه بین المجالس همواره دعوا است. ایرانی‌ها به سفر خارجی علاقه مند هستند. این ولع رفتن به سفرهای خارجی در میان نمایندگان نیز بسیار مشهود است.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سيد
|
United States
|
۰۳:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۲
گر حكم شود كه مست گيرند در شهر هر انچه هست گيرند
اصلاح طلب و اصول گرا و محافظه كار و تندرو و .......... نداره ، همه چون دسترسى پيدا كنند بى دريغ و بدون خجالت بر سر اين خوان يغما مى نشينند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار