مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی خبر داد؛
تابناک: مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی در آستانه سفر رئیس جمهور به استان مرکزی با بیان اینکه وظیفه مطبوعات استان سیاسی کاری نیست گفت: با مشارکت خانه مطبوعات، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و استانداری مرکزی اتاق خبری در استانداری با تجهیزات برای پوشش خبری سفر ریاست جمهوری ایجاد خواهیم کرد.
کد خبر: ۲۹۴۷۲۳
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۴ 11 September 2016

به گزارش تابناک از استان مرکزی، مهدی حقیقی رئیس مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی، صبح امروز در حضور مدیران مسئول رسانه های استان با اشاره به سفر رییس جمهور به استان مرکزی در اوایل مهر ماه گفت: مراسم استقبال از رییس جمهور 8 صبح از فرودگاه آغاز خواهد شد و سپس تا مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک ادامه خواهد داشت.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی رئیس جمهور از سخنرانی رئیس جمهور در مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد خبر داد و بیان کرد: رئیس جمهور بعد از دیدار با مردم استان در جلسه شورای اداری استان که در محل استانداری برگزار می شود حضور بهم می رساند که هماهنگی های لازم برای حضور نخبگان در این جلسه صورت گرفته است.

وی ادامه داد: در سفر یک روزه رئیس جمهور به استان مرکزی شاهد افتتاح چند پروژه به صورت نمادین و از طریق ویدئو خواهیم بود.

حقیقی با اعلام تشکیل 40 کمیته تخصصی در زمینه های مختلف از قبیل صنعت، کشاورزی، روحانیت و غیره اظهار کرد: مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی به عنوان رئیس کمیته فرهنگ و هنرمندان انتخاب شده است و هماهنگی های لازم در خصوص این سفرصورت گرفته است.

وی با اشاره به اهمیت حضور رئیس جمهور در استان مرکزی این سفر را فرصتی ارزشمند برای توسعه استان دانست و گفت: بدون در نظر گرفتن اختلافات باید همه نگاه ها کلان و رو به جلو باشد و این سفر را گرامی بداریم.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی با بیان اینکه مطبوعات و رسانه ها می توانند با تربیت نیروهای مخلص گام های مؤثری در جهت توسعه همه جانبه استان بردارند خاطر نشان کرد: با مشارکت خانه مطبوعات، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و استانداری مرکزی اتاق خبری در استانداری با تجهیزات برای پوشش خبری سفر ریاست جمهوری ایجاد خواهیم کرد.

 

حقیقی وحدت بین همه گروه های رسانه ای استان را در سفر رئیس جمهور به استان مرکزی بسیار مهم قلمداد کرد و افزود: در آستانه سفر ریاست جمهور و هیأت دولت به استان مرکزی وظیفه مطبوعات استان سیاسی کاری نیست، بلکه باید کاری نمادین کرد تا استان به سمت همگرایی رود.

حقیقی در رابطه با موضوع مهم بیمه خبرنگاران بیان کرد: بیمه خبرنگاران بحثی جدی در خانه مطبوعات استان است، خبرنگاران نباید محکوم به شرایط سخت معیشتی شوند.

انتهای پیام/ک

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار