تابناک: جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: سرکرده باند سارقان محموله های خودرویی کشور با انجام اقدام اطلاعاتی پلیس در یکی از راه های ارتباطی استان شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر: ۲۹۴۰۹۸
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۱ 10 September 2016

به گزارش تابناک از استان مرکزی به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ یوسف سپهوند افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت محموله خودروها در جاده های این استان، بررسی موضوع به صورت تخصصی در اختیار تیمی از ماموران قرار گرفت.

وی بیان کرد: با شروع تحقیقات مشخص شد که سارقان در چند استان کشور سرقت های مشابهی را انجام و در برخی از سرقت ها رانندگان را مورد ضرب و شتم قرار داده و آنها را در بیابان ها رها کرده بودند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: با تعامل و همکاری با پلیس آگاهی سایر استان هایی که سرقت در آنجا رخ داده بود، سرنخ هایی از اعضای این باند به دست آمد.

سرهنگ سپهوند اظهار کرد: در مراقبت های نامحسوس ماموران مشخص شد اعضای این باند یک دستگاه کامیون به همراه محوله آن را از استان قم سرقت و در مسیر استان مرکزی در تردد بودند که برنامه ریزی برای دستگیری این افراد در دستور کار قرار گرفت.

وی عنوان کرد: این کامیون شناسایی و با هماهنگی پلیس لرستان، خودروی مورد نظر متوقف و راننده آن که سرکرده باند بود، دستگیر شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی اضافه کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی های صورت گرفته تاکنون به شش فقره سرقت خودرو به همراه محموله آن و هفت فقره سرقت از خودروهای در حال تردد در محورهای مواصلاتی استان های خوزستان، لرستان، مرکزی، قم، اصفهان و همدان به کمک دیگر همدستانش اعتراف کرده است.

سرهنگ سپهوند گفت: با اقدامات لازم برای کشف اموال سرقتی نیز مشخص شد اعضای باند سرقت، این اموال را به متصدی فروشگاهی زنجیره ای در یکی از استان ها فروخته که این فرد نیز دستگیر شد.

وی عنوان کرد: بازجویی از متهم آغاز و تلاش برای دستگیری دیگر همدستان این فرد ادامه دارد.

وقوع سرقت در استان مرکزی از ابتدای امسال تاکنون نسبت به مدت مشابه سال قبل شش درصد کاهش یافته است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار