مدیر کل سابق اداره ورزش و جوانان استان مرکزی؛
تابناک: مدیر کل سابق اداره ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: صحبت از ضعف عملکرد ورزش استان مرکزی با حضور 22 تیم در لیگ برتر رشته های مختلف دروغ آشکار است و نادیده گرفتن این موفقیت ها از سوی عده ای ظلم به ورزش است.
کد خبر: ۲۹۳۹۴۸
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۹ 10 September 2016

به گزارش تابناک از استان مرکزی، سعید ملکی مدیر کل سابق اداره ورزش و جوانان استان مرکزی در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: امروز ورزش استان مرکزی بهترین شرایط تاریخ خود را سپری می کند.

ملکی علت این سخن را امار و ارقام های موجود و ارزیابی صورت گرفته بیان و خاطر نشان کرد: حضور 6  ورزشکار از استان مرکزی در مسابقات پارالمپیک ریو، داشتن 30 رشته ورزشی مدال آور در سطح کشور و قرار گرفتن 15 رشته ورزشی استان مرکزی در بین سه تیم نخست مسابقات دلیلی این مدعاست.

وی افزود: از سوی معاونت ورزش همگانی کشور ورزش همگانی استان مرکزی رتبه نخست را در بین استان های کشور کسب کرده است همچنین ورزش روستایی و عشایری نیز در بین استان های برتر کشور قرار دارد.

مدیر کل سابق اداره ورزش و جوانان استان مرکزی در خصوص اظهار نظرها درباره عملکرد اداره ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: اشخاص باید علمی، کارشناسی، تخصصی و فنی درباره مسائل صحبت کنند صحبت از ضعف عملکرد ورزش استان مرکزی با حضور 22 تیم در لیگ برتر رشته های مختلف ورزشی دروغ آشکار است.

وی تاکید کرد: چنین شرایطی در طول تاریخ ورزش استان مرکزی سابقه نداشته است این موفقیت ها در شرایط اوضاع وخیم اقتصادی، کمبود اعتبارات، کمبود نیروی انسانی و امکانات حاصل شده است و نادیده گرفتن آن از سوی عده ای ظلم به ورزش است.

ملکی با بیان اینکه شعار المپیک دوستی، صمیمیت و رفاقت است تصریح کرد: در طول دوران خدمت در سمت مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان مرکزی با اخذ تصمیمات قاطع تلاش داشتم ورزش استان مرکزی در مسیر موفقیت و تعالی گام بردارد که خوشبختانه این امر محقق شده است.

وی تاکید کرد: ورزش از سیاسی کاری به دور است و افرادی که در آستانه سفر هیات دولت به استان مرکزی به افراد النگ و برچسب سیاسی می زنند در پی ایجاد تفرقه و نفاق در جامعه ورزش استان مرکزی هستند.

ملکی با بیان اینکه هدف ورزش ایجاد نشاط، شادابی و کمک به داشتن جامعه ای پویا و پرتوان است گفت: در مقابل زیاده خواهی ها و سیاسی کاری های افراد محکم ایستادم و اطمینان دارم جامعه بیدار و آگاه ورزش استان مرکزی اجازه ورود افراد نااهل را به ورزش نمی دهد.

مدیرکل سابق اداره ورزش و جوانان استان مرکزی پیشنهاد شدن غفاری برای سرپرستی اداره ورزش و جوانان استان مرکزی را انتخابی به جا و هوشمندانه دانست و اظهار کرد: غفاری دارای سوابق درخشان ورزشی و از خانواده ورزش است که دارای تعهد، تخصص و علاقه در این امر است که می تواند ورزش استان را در مسیر موفقیت هدایت کند.

در پایان این مراسم از زحمات ملکی به عنوان مدیر کل سابق اداره ورزش و جوانان استان مرکزی با اهدا لوح تقدیر و محسن غفاری یه عنوان سرپرست این اداره معرفی شد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۵
با تشکر از سایت محترم تابناک در انتشار اخبار مربوط به استان مرکزی
متاسفانه نه تنها ورزش استان مرکزی در چند سال اخیر پیشرفتی نداشته است بلکه در مسیر افول هم می باشد . با اینهمه سرمایه ای که در استان مرکزی وجود دارد و جوانان خوشفکری که در این استان می باشند متاسفانه هیچگونه دفاعی درخصوص این نوع مدیریت وجود ندارد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار