تابناک: سرمربی تیم بسکتبال شهرداری اراک گفت: طبق اجازه‌ای که به ما داده‌اند می‌توانیم دو بازیکن خارجی را جذب کرده و لیگ را با آنها آغاز کنیم.
کد خبر: ۲۹۳۲۵۴
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۸ 09 September 2016

به گزارش تابناک مرکزی، محمد کسایی پور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شرایط تیم بسکتبال شهرداری اراک اظهار داشت: خوشبختانه پس از مدت‌ها کارمان را آغاز کردیم و از روز چهارشنبه تمرینات خود را برای فصل جدید لیگ برتر بسکتبال آغاز کردیم. مسئولان شهرداری اراک هم کمک‌های خوبی در این رابطه کرده‌اند و امیدوارم کارمان به خوبی پیش برود.

وی در مورد جذب بازیکنان گفت: در آغاز کار با آرن داودی و محمد اوجاقی به توافق رسیدیم و طبق اعلامی که مسئولان شهرداری داشته‌اند، می‌توانیم 4 بازیکن سهمیه لیگ را جذب کنیم و دوست داریم شرایطی فراهم شود که با قدرت آغاز کنیم. مذاکرات را با بازیکنان آغاز کردیم و طی روزهای آینده وضعیت آنها هم مشخص می‌شود.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری اراک که تیمش در فصل گذشته به مقام چهارم لیگ رسید در پاسخ به این سوال وضعیت جذب بازیکنان خارجی چگونه خواهد بود، گفت:اجازه داریم که دو بازیکن خارجی را جذب کنیم و ما هم به دنبال این هستیم که فصل را با نفرات کامل آغاز کنیم.

کسایی پور در مورد حضور بازیکنان بومی عنوان کرد: یکی از اهداف ما پرورش بازیکنان بومی است و مانند فصل گذشته در ترکیب خود از نفرات بومی استفاده خواهیم کرد.

به گزارش فارس، شهرداری اراک دومین فصل حضور خود در لیگ برتر را تجربه خواهد کرد. لیگ برتر از ششم آبان آغاز می‌شود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار