تابناک: سه هزار و 880 ليتر روغن موتور قاچاق در دليجان كشف شد.
کد خبر: ۲۹۱۹۱۵
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۴ 06 September 2016

به گزارش تابناک از استان مرکزی، سرهنگ علي هاشمي فرمانده انتظامي شهرستان دليجان در بيان جزئيات اين خبر گفت: پليس شهرستان در تداوم طرح هاي قرارگاه مبارزه با قاچاق كالا، برنامه ريزي گسترده اي را براي برخورد با قاچاقچيان كالا اجرايي كرده است.

وي افزود:‌ روز گذشته ماموران انتظامي شهرستان در تحقيقاتي از جابجايي يك محموله روغن موتور قاچاق از محورهاي مواصلاتي شهرستان مطلع شدند و اقدامات عملياتي براي شناسايي و توقف اين محموله در دستور كار قرار گرفت.

سرهنگ هاشمي خاطر نشان كرد: سرانجام در طول شب، ماموران انتظامي موفق شدند يك دستگاه خودروي كاميونت را در يكي از محورهاي مواصلاتي شهرستان شناسايي و متوقف كنند.

اين مقام انتظامي خاطر نشان كرد:‌ در بازرسي از خودرو مقدار سه هزار و 880 ليتر روغن موتور خودرو كه در گالن هاي چهار ليتري قرار داشت به همراه 120 ثوب شلوار قاچاق كشف شد.

وي ادامه داد: در اين عمليات يك نفر دستگير شد كه در بازجويي هاي انجام شده از وي ، مشخص شد محموله قاچاق از يكي از شهرهاي جنوبي كشور به مقصد تهران بارگيري شده است.

سرهنگ هاشمي با بيان اين مطلب كه محموله كشف شده براي ارزش گذاري و سير مراحل قانوني به اداره تعزيرات حكومتي شهرستان ارجاع شده است گفت:‌ شهروندان مي توانند اطلاعات و گزارش هاي خود در خصوص فعاليت هاي غير قانوني افراد در عرصه اقتصادي را از طريق تلفن 110 به مراكز پليس اعلام نمايند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار