تابناک: نائب رئیس شبکه محیط زیست استان مرکزی گفت: اگر قرار است محیط زیست را حفظ کنیم، محیط زیست ابزار می خواهد وقتی 70 درصد پست ها خالی است چه طور می تواند کار انجام دهد
کد خبر: ۲۹۱۵۲۴
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۴ 05 September 2016

به گزارش تابناک مرکزی، احسان آخانی نائب رئیس شبکه محیط زیست استان مرکزی و نماینده تشکل های مردمی در نشست با اعضای شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای استان  و اعضای اتاق فکر محیط زیست استان مرکزی که با حضور معصومه ابتکار رئیس سازمان محیط زیست کشور برگزار شد با اشاره به اصلاح نشدن صنایع آلاینده با پول و بودجه اظهار داشت: مدیران این صنایع باید در این جلسات قرار بگیرند آیا امروز این مهم اتفاق افتاده است؟ امروز در شهر اراک سهم شهرداری برای فضای سبز مشخص نیست وظایف شهر شهرداری باید مشخص شود.

وی افزود: اگر قرار است محیط زیست را حفظ کنیم، محیط زیست ابزار می خواهد وقتی 70 درصد پست ها خالی است چه طور می تواند کار انجام دهد مصوبات زیادی انجام شده است اگر محیط زیست رکن اساسی توسعه پایدار است پول، ابزار و نیرو می خواهد باید این ها در اختیارش گذاشته شود.

نایب رئیس شبکه محیط زیست استان مرکزی به موضوع برداشت از تالاب میقان اشاره کرد و ادامه داد: برداشت از تالاب میقان چقدر باید انجام شود؟ آیا وقت آن نرسیده که تالاب میقان به منطقه حفاظت شده بپیوندد؟ تالاب میقان 5 رودخانه فصلی و دائمی داشته است اما الآن شریان های اصلی آن بسته اند.

وی ابتکار را مورد خطاب قرار داد و تصریح کرد: ما از سفر شما عکس، مصاحبه و سخنرانی نمی خواهیم ما خروجی می خواهیم امروز کودک سرطانی ما نمی تواند نفس بکشد.

انتهای پیام/ا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار