تابناک: معاون سیاسی امنیتی استانداری مرکزی از سفر برخی مسئولان کشوری قبل از سفر رئیس جمهور و هیات دولت به استان مرکزی خبر داد.
کد خبر: ۲۸۹۷۸۶
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۲ 03 September 2016

‌به گزارش تابناک از استان مرکزی شکرالله حسن بیگی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا،‌ با اشاره به در پیش بودن سفر رئیس جمهور و هیات دولت به استان مرکزی افزود: براساس برنامه‌ریزی‌های بعمل آمده برخی مشکلات شاخص استان اولویت‌بندی شده و چون قرار است در سفر رئیس جمهور مورد بررسی قرار گرفته و تصمیم‌گیری شود، قرار بر این شده است که این مشکلات به صورت تخصصی و در سفری با حضور مقامات کشوری به استان به صورت تخصصی بررسی شود.

وی آلودگی هوای استان بویژه شهر اراک را یکی از مشکلات استان برشمرد و افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های بعمل آمده دکتر ابتکار رییس سازمان محیط زیست کشور روز دوشنبه 15 شهریورماه به استان سفر خواهد کرد.

حسن بیگی با اشاره به جزئیات سفر رییس سازمان محیط زیست به اراک گفت: در سفر دکتر ابتکار به استان مرکزی کارگروه کاهش آلودگی هوای اراک تشکیل و مباحث مربوطه به آلودگی  هوای استان مطرح و بررسی خواهد شد.

وی برگزاری نشستی با سازمان‌های مردم نهاد و نیز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در حوزه زیست محیطی را از دیگر برنامه‌های سفر ابتکار به استان مرکزی اعلام کرد.

سفر نعمت‌زاده و سیف به استان مرکزی

معاون استاندار مرکزی در ادامه با اشاره به اینکه استان مرکزی یک استان صنعتی است، گفت: مشکلات پیش روی صنایع و موانع توسعه‌ای واحدهای تولیدی و صنعتی که کمبود نقدینگی اصلی‌ترین آنهاست به عنوان اولویت بعدی مشکلات استان مطرح است و قرار بر این شده است که در سفر قریب‌الوقوع وزیر صنعت، معدن و تجارت به همراه رئیس کل بانک مرکزی این موضوع نیز بررسی شود.

وی تصریح کرد: در سفر مقام عالی وزارت صنعت، معدن و تجارت و رئیس کل بانک مرکزی با تشکیل کارگروهی در استانداری با حضور مسئولان و صاحبان صنایع مشکلات حوزه صنایع استان نیز مطرح و برای طرح در سفر دولت و تصمیم گیری لازم آماده می‌شود.

زمان سفر نوبخت و کمیسیون امنیت ملی مشخص نیست

اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی به استان نیز گفت: قرار بود دو هفته پیش اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی  در سفر به شهرستان خنداب از سایت هسته‌ای این شهرستان بازدید بعمل آورند که این سفر کنسل و به تاریخ دیگری موکول شده و هنوز تاریخی به استانداری اعلام نشده است.

وی در خصوص سفر دکتر نوبخت به استان مرکزی نیز گفت: این سفر هم هنوز قطعی نشده است و به محض قطعی شدن اعلام خواهد شد.

گفتنی است، وزیر ارتباطات و معاون علمی و فناوری رییس جمهور نیز همزمان با هفته دولت به استان مرکزی سفر کرده اند و دیروز و امروز نیز معاون وزیر تعاون در استان مرکزی است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار