تابناک: مدیر تعالی فرهنگی و فعالیت های فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: گروه جهادی دانشگاه علوم پزشکی اراک متشکل از 70 نفر از دانشجویان این دانشگاه به منظور انجام خدمات بهداشتی و درمانی به روستاهای محروم بخش هفت چشمه نورآباد لرستان اعزام شد.
کد خبر: ۲۸۷۹۲۸
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۰ 30 August 2016

به گزارش تابناک مرکزی، مهندس محمدصادق رجائی در خصوص اعزام گروه جهادی دانشگاه علوم پزشکی اراک به مناطق محروم گفت: گروه جهادی دانشگاه علوم پزشکی اراک متشکل از ماما، مشاوران، پرستاران و بیش از شش پزشک به مدت 10 روز در روستاهای مناطق محروم بخش هفت چشمه نورآباد لرستان در عرصه های پزشکی (معاینه، تجویز و توزیع دارو)، مشاوره خانواده و بهداشتی فعالیت خواهند کرد.

وی اظهار داشت: این گروه در راستای محرومیت‌زدایی در حوزه سلامت به ویژه در مناطق محروم و به همت بسیج جامعه پزشکی استان مرکزی اعزام شدند.

مدیر تعالی فرهنگی و فعالیت های فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی اراک بیان کرد: هدف از برگزاری این اردوهای جهادی، گسترش سطح بهداشت و درمان در مناطق محروم و ارائه خدمات پزشکی رایگان به نیازمندان است.

گفتنی است این گروه جهادی با ظرفیت 70 نفر که متشکل از 30 برادر و 40 خواهر است از امروز و پس از زیارت قبور شهدای دانشگاه علوم پزشکی اراک عازم استان لرستان شده و به مدت ده روز تلاش جهادی خود را در حوزه سلامت در مناطق محروم آغاز می‌کنند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار