آغاز رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور؛
تابناک: تیم فوتبال شهرداری اراک با هدایت حسین عبدی در هفته نخست رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور سه شنبه 9 شهریور ماه در اصفهان به مصاف تیم سپهر نقش جهان می رود.
کد خبر: ۲۸۶۳۴۵
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۰ 28 August 2016

به گزارش تابناک مرکزی، در آغاز رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور در فصل 95 – 96 تیم فوتبال شهرداری اراک در اولین دیدار خود روز سه شنبه ۹ شهریور ماه و از ساعت ۱۷:۱۵ در اصفهان میهمان سپهر نقش جهان است.

شهرداری اراک پس از حضور منسجم و قدرتمند در لیگ دسته سوم کشور با هدایت حسین عبدی مربی بومی خود موفق به کسب مجوز حضور در لیگ دسته دوم شد و در رقابت های لیگ دسته دوم با حفظ کادر فنی خود در اندیشه حضور پرقدرت در لیگ دسته دوم می باشد.

هدایت تیم سپهر نقش جهان بر عهده عباس سیمکانی است این تیم با خرید امتیاز امتیاز تیم گیتی پسند اصفهان که فصل گذشته را در لیگ دسته اول حضور داشت اما به دلیل کسب نتایج  ضعیف و کسب رتبه هجدهم جدول رده بندی به لیگ دسته دوم سقوط کرد در این رقابت ها حضور دارد.

رقابتهای لیگ دسته دوم فوتبال کشور در فصل 95-96 با حضور 36 تیم و در سه گروه 12 تیمی برگزار خواهد شد.

در پایان مرحله مقدماتی لیگ دسته دوم فوتبال از هر گروه 4 تیم به دور دوم صعود می کنند مرحله دوم با حضور 12 تیم در دو گروه 6 تیمی از نیمه دوم اسفند ماه آغاز و دهه سوم اردیبهشت ماه با مشخص شدن تیم های صعود کننده به لیگ دسته اول پایان می یابد.

طبق مصوبه سازمان لیگ دو تیم اول هر گروه به صورت مستقیم صعود می کنند و تیم سوم نیز با برگزاری پلی آف بین تیم های دوم هر گروه مشخص می گردد.

نماینده استان مرکزی در گروه نخست این رقابت ها با تیم های سپهر نقش جهان، نفت امیدیه، کیمیا فرایند تهران، نفت وگاز گچساران، برق جدید فارس، بعثت کرمانشاه، خلخال دشت خلخال، فولاد نوین اهواز، اروند خرمشهر، قشقایی شیراز و نماینده یاسوج همگروه است

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار