جانشين فرمانده انتظامي استان مرکزی خبر داد؛
تابناک: جانشين فرمانده انتظامي استان از كشف 54 ميليارد و 117 ميليون و 500 هزار ريال كالاي قاچاق در مرداد ماه امسال خبر داد.
کد خبر: ۲۸۶۱۲۵
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۷ 28 August 2016

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ يوسف سپهوند در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس گفت: قاچاق كالا به عنوان پديده اي شوم در راستاي آسيب رساندن به پيكره اقتصاد جامعه است كه مبارزه با آن از مهمترين اولويت هاي پليس به شمار مي رود.

وي افزود: در راستاي مبارزه با اين پديده شوم اقتصادي و در پي اقدامات گسترده ماموران انتظامي استان  طي يك ماه گذشته 54 ميليارد و 117 ميليون و 500 هزار ريال كالاي قاچاق در استان مركزي كشف شده است كه اين ميزان كشفيات نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزايش 87 درصدي را نشان مي دهد.

اين مقام مسئول انتظامي  استان مركزي با بيان اينكه در اين عمليات ها 101 قاچاقچي نيز دستگير شده اند بيان داشت: 32 خودروي سبك و سنگين توقيف و يكصد پرونده قضائي تشكيل شده است.

سرهنگ سپهوند در پايان با اشاره به اينكه همه متهمان پس از تشكيل پرونده به مراجع قضائي معرفي شدند بر مبارزه همه جانبه با استفاده از حد اكثر توان عملياتي با قاچاق كالا در استان مركزي تاكيد كرد و از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه فعاليت افراد سودجو در اين رابطه موضوع را از طريق تماس با مركز فوريت هاي 110 به پليس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار