کارشناس تشکلهای دینی تبلیغات اسلامی استان مرکزی خبرداد؛
تابناک: حجت الاسلام احمدی کارشناس تشکلهای دینی تبلیغات اسلامی استان مرکزی از ثبت اطلاعات 794 مداح استان مرکزی در سامانه طوبی خبر داد.
کد خبر: ۲۸۵۸۲۰
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۱:۲۵ 28 August 2016

به گزارش تابناک مرکزی، حجت الاسلام احمدی کارشناس تشکلهای دینی تبلیغات اسلامی استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک اظهار داشت: از مجموع 1606 نفر مداح 794 نفر یعنی حدود 50% در سامانه طوبی ثبت نام شده اند که این امر با یاری مسئولان هیئات مذهبی شهرستانها و کارشناسان تشکلهای دینی در استان و شهرستانها انجام شد.

وی افزود: طبق آمار و سرشماری بعمل آمده در استان و شهرستانها، شهرستان اراک با 550 مداح 210 مداح را ثبت سامانه طوبی کرده است، شهرستان تفرش 38 مداح از 59 مداح خود را ثبت سامانه کرده، خمین از 120 مداح سرشماری شده 84 مداح را ثبت سامانه کرده، خنداب 100 مداح از 280 مداح را ثبت اطلاع کرده، دلیجان 37 از 65 مداح خود را ثبت کرده، ساوه تنها 86 مداح از 209 مداح خود را ثبت سامانه کرده، شازند 21 مداح از 80 مداح خود را ثبت اطلاعات کرده، کمیجان با 67 مداح 20 مداح را ثبت سامانه کرده و فراهان 21 مداح از 47 مداح خود را ثبت اطلاعات کرده است.

 کارشناس تشکلهای دینی تبلیغات اسلامی استان مرکزی تصریح کرد: زرندیه 55 مداح از 40 مداح اعلامی که بیش از آمار خود است ثبت اطلاعات کرده، آشتیان 59 مداح خود را از 72 مداح در شهرستان را ثبت کرده و شهرستان محلات با 52 مداح حاضر در شهرستان خود 52 نفر مداح را ثبت سامانه طوبی کرده اند.

حجت الاسلام احمدی در ادامه گفت: شهرستانهای ساوه و شازند از ضعفهایی در ورود اطلاعات مداحان خود در سامانه طوبی برخورداند که با همکاری بیشتر درصد ورود اطلاعات خود را در سامانه بالاتر خواهند برد؛ لازم به ذکر است شهرستان محلات 100% اطلاعات مداحان خود را در سامانه طوبی انجام داده که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی در پایان افزود: هر شهرستانی که درصد ورود آمار و اطلاعات مداحان خود را تا ماه محرم به 80% نرسانده باشد به سامانه طوبی وارد نمی‌شود و از کارشناسان و مسئولان تقاضا می‌شود که جهت عدم این اتفاق هرچه سریعتر اطلاعات مداحان را تا یک ماه آینده ثبت کنند.

انتهای پیام/ش

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
مداح؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!
محمد حسن حسین ابادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۳
مداحی کار شریفی است
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار