تابناک: مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اراک از خلق نقاشی دیواری با عنوان مغز متفکر بر روی دیوار ساختمان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان توسط آسیه ابراهیمی هنرمند خوش ذوق اراکی خبر داد.
کد خبر: ۲۸۵۷۰۷
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۹ 27 August 2016

به گزارش تابناک مرکزی، فاطمه عسگری مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اراک از خلق نقاشی دیواری با عنوان مغز متفکر بر روی دیوار ساختمان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز شماره 2 واقع در کوی الهیه شهر اراک به متراژ131 مترمربع توسط  آسیه ابراهیمی هنرمند خوش ذوق اراکی طی روزهای اخیر خبر داد.

خلق نقاشی دیواری با عنوان مغز متفکر توسط هنرمند خوش ذوق اراکی

وی با تاکید بر اینکه یکی از ارکان‌های زیباسازی شهر، نقاشی‌های دیواری آن شهر به حساب می‌آیند که موجب زیبایی شهر و تزریق روح شادابی به شهروندان گشته و تداعی‌کننده خاطرات برای تماشاگران این نقاشی‌ها می‌باشند؛ خاطرنشان ساخت: این نقاشی با استفاده از رنگ‌ها و طرح‌های شاد توانسته است زیبایی‌های بصری برای کودکان و نوجوانان این کانون ایجاد نماید که منجر به حس شادکامی و سرزندگی برای این عزیزان خواهد شد.

خلق نقاشی دیواری با عنوان مغز متفکر توسط هنرمند خوش ذوق اراکی

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اراک در پایان ضمن اعلام آمادگی این سازمان برای همکاری و حمایت از هنرمندان در اجرای آثار هنری در سطح شهر خواستار همکاری هر چه بیشتر شهروندان در حفظ و نگهداری این آثار هنری ارزشمند شد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار