مدیرعامل زیباسازی شهرداری اراک خبرداد؛
تابناک: در راستای صیانت از حقوق شهروندی و جلوگیری از خطرآفرینی بنرها و تابلوهای غیرمجاز منصوب در سطح معابر خیابان‌های اراک جمع آوری می‌شوند.
کد خبر: ۲۸۵۶۱۲
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۱ 27 August 2016

به گزارش تابناک مرکزی، فاطمه عسگری مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اراک در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک با تایید خبر فوق اظهار داشت: در راستای صیانت از حقوق شهروندی و جلوگیری از خطرآفرینی و همچنین پیشگیری از اخلال در سیمای شهری، بنرها و تابلوهای غیرمجازی که منصوب در سطح خیابان‌های شریعتی، شهید بهشتی و ارشاد بودند، با تلاش پرسنل واحدهای اجرایی و سدمعبر تبلیغات صنفی و اجرایی سازمان زیباسازی جمع آوری شدند.

وی افزود: براساس قانون، اجرایی سازمان زیباسازی شهرداری مسئول و متولی فعالیت‌های تبلیغات محیطی و مرجع صدور مجوز، نصب و بهره‌برداری از پیکره‌های تبلیغاتی در سطح شهر اراک است.

مدیرعامل زیباسازی شهرداری اراک با اشاره به نوع برخورد در این موضوع گفت: پس از شناسایی و صدور اخطار به صاحبان تبلیغات غیرمجاز، در صورت عدم همکاری، سازمان زیباسازی شهرداری اراک ضمن برخورد قانونی با آنان، نسبت به جمع‌آوری تبلیغات غیرمجاز اقدام می‌نماید.

عسگری با ضروری خواندن ساماندهی تبلیغات محیطی، برخورد با اصناف متخلف و پاکسازی معابر سطح شهر از تبلیغات غیرمجاز را صیانت از حقوق شهر و شهروندان تلقی کرد و گفت: طبق قانون نصب هرگونه پلاکارد، داربست، تابلوهای تبلیغاتی مانند بیلبورد، استند و تابلوهای معرف کاربری اصناف مربوط به اشخاص حقیقی یا حقوقی، دیوارنویسی، پوسترهای کاغذی، برچسب باید با مجوز سازمان زیباسازی شهرداری نصب شود.

وی در پایان بیان کرد:این اقدام در جهت جلب رضایت شهروندان صورت گرفته و در صورت نیاز به تبلیغات محیطی شهروندان عزیز می‌توانند با شماره تماس‌های: 32227555، 32227450 و 32227461 و یا از طریق ارتباط با سایت سازمان به آدرسwww.zibasazi-arak.ir   با سازمان زیباسازی ارتباط برقرار نمایند.

انتهای پیام/ش

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار