تابناک: در پایان مسابقات قهرمانی دارت دختران زیر 18 سال کشور که با قهرمانی استان مرکزی به پایان رسید نیایش کریوند از استان مرکزی به عنوان پدیده این دوره از مسابقات برگزیده شد .
کد خبر: ۲۸۵۵۸۴
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۵ 27 August 2016

به گزارش تابناک مرکزی، محمدحسین فاضلی مسئول اجرایی مسابقات قهرمانی دارت دختران زیر 18 سال کشور با بیان اینکه این رقابت ها در سالن دارت جانبازان گرمسار با حضور 27 بازیکن و مربی برگزار شد گفت: در این رقابت دارت اندازان 9 استان شرکت داشتند که تیم استان مرکزی با کسب 66 امتیاز بر سکوی اول ایستاد و تیم تهران ب با 62 و تهران الف با 42 امتیاز به ترتیب دوم و سوم شدند.

محمدحسین فاضلی مسئول اجرایی این مسابقات افزود در بخش انفرادی این مسابقات نیایش کری وند از مرکزی قهرمان شد دنیا هشتبران از تهران در جایگاه دوم ایستاد و متین کاهه سوم شد .

وی ادامه داد: در بخش دو نفره هم تیم تهران ب با بازی مبینا مظهری و متین کاهه بر سکوی اول ایستاد نسیم امینی پارسا و نرگس تاتاری از استان خراسان رضوی دوم شدند و تیم استان فارس متشکل از سارا ایزجی و الهام بهنام سوم شد .

مسئول اجرایی این مسابقات  از اعزام تیم برتر این رقابت ها به پیکارهای آسیایی که مهر امسال در ژاپن برگزار می شود خبر داد و افزود: کادر فنی رقابت ها نیایش کریوند از استان مرکزی را به عنوان پدیده این دوره از مسابقات برگزید .

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار