سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان تفرش؛
تابناک: سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان تفرش گفت: حل مشکل زمین چمن مجموعه ورزشی شهرک امام خمینی (ره) تفرش نیاز به جذب اعتبار دارد تا با انجام تغییرات زیر ساختی شاهد احیا دوباره این زمین چمن باشیم.
کد خبر: ۲۸۵۵۱۵
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۸ 27 August 2016

به گزارش تابناک مرکزی، زمین چمن مجموعه ورزشی شهرک امام خمینی (ره) شهرستان تفرش که روزگاری محل پرورش استعدادهای این شهرستان بود امروز به دلیل عدم رسیدگی و بی توجهی های صورت گرفته دیگر شباهتی به زمین چمن ندارد چرا که فضایی برای رویش انواع گیاهان شده است.

احسان فردوسی سرپرست اداره ورزش و جوانان شهر ستان تفرش در خصوص مشکلات زمین چمن مجموعه ورزشی شهرک امام خمینی(ره) گفت: در سالهای گذشته به منظور تقویت زمین چمن این مجموعه ورزشی از کودهای حیوانی استفاده شده است که این اقدام سبب رویش گیاهان غیر مرتبط و نابودی چمن شده است همچنین آبیاری غیر اصولی این زمین از دلایل دیگر از بین رفتن این چمن است.

بی تدبیری امید ورزشکاران تفرشی را نابود کرده است

فردوسی با اشاره به هزینه های بالای نگهداری و آبیاری زمین چمن که منجر به صدور قبض آب هفت میلیون تومانی شده است تصریح کرد: زمین چمن فعلی در مسیر باد قرار دارد و آب در این زمین باقی نمی ماند که این امر در حفظ رطوبت جهت رشد چمن تاثیر نامطلوبی دارد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان تفرش در خصوص برنامه های این اداره برای حل مشکل زمین چمن بیان کرد: یکی از مسائل مد نظر در سال 95 بهبود زمین چمن مجموعه ورزشی شهرک امام خمینی(ره) است.

بی تدبیری امید ورزشکاران تفرشی را نابود کرده است

فردوسی در خصوص هزینه های لازم جهت انجام تغییرات زمین چمن گفت: طبق نظر مشاور بین 100 تا 150 میلیون تومان اعتبار نیاز است که در صورت تامین آن تغییرات لازم انجام خواهد شد البته این طرح در کمیته برنامه ریزی تفرش نیز پیشنهاد شده است.

وی اظهار کرد: طبق برنامه ریزی های انجام شده و با دریافت اعتبارات لازم این زمین چمن پس از انجام تغییرات اساسی در زمینه خاک زیر ساخت ها و گیاه برای استفاده ورزشکاران آماده خواهد شد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار