رئیس اتاق اصناف استان مرکزی؛
تابناک: رئیس اتاق اصناف استان مرکزی با اشاره به حمایت از کسی که کار خود را به سبب انجام دادن فعالیت‌های فرهنگی تعطیل می‌کند و به اصطلاحی مانند یک بسیجی عمل می‌کند از معافیت مالیاتی 50 درصدی بسیجیان اصناف استان مرکزی خبرداد.
کد خبر: ۲۸۴۴۹۹
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۶ 25 August 2016

به گزارش تابناک مرکزی، جمشید زند رئیس اتاق اصناف استان مرکزی پیش از ظهر امروز در در همایش راهکارهای تحقق اقتصاد مقاومتی با اشاره به تحریم‌های ظالمانه‌ای که در حق ایران انجام شد اظهار داشت: در زمان تحریم‌ها اصناف با روحیه بسیجی که داشتند ایستادگی کردند و الان هم با چشم امید داشتن به برجام و نتایج احتمالی آن دارند مسیر مقاومت را طی می‌کنند.

وی افزود: یکی از مهمترین موضوعات اصناف بحث مالیات است، کاسب زمانی شاهد رکود در بازار است ولی ما مجبور به دادن مالیات هستیم، مالیات اهرمی است که توسط آن کسبه را تحت فشار قرار می‌دهند و همین امر سبب شده تا خیلی از اصناف به تعطیلی کشانده شوند.

رئیس اتاق اصناف استان مرکزی با اشاره به معضل قاچاق در کشور گفت: قشری که از کالای قاچاق ضررهای بسیار می‌بیند اصناف است زیرا که هم واحدهای تولیدی به تعطیلی کشانده می‌شوند و هم فروشنده باید جوابگوی کالای بی کیفیت قاچاق به مشتری باشد.

زند خاطرنشان کرد: تقاضا داریم تا واحدهای صنفی که برای کالاهای خارجی فاکتور رسمی دارند، کالای آنها را به عنوان کالای قاچاق معرفی نکنند تا موجب قطع کسب و کار این عزیزان نشویم.

وی در پایان عنوان کرد: در بسیج اصناف استان مرکزی جلساتی با محوریت اقتصاد مقاومتی برگزار می‌شود و به دنبال تدوین و انتشار سند چشم انداز اصناف این استان هستم.

انتهای پیام/ش

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار