در مراسم کلنگ زنی خوابگاه پردیس دانشگاه اراک؛
تابناک: آیت الله دری نجف آبادی در مراسم کلنگ زنی خوابگاه پردیس دانشگاه اراک به سفر ریاست جمهوری اشاره کرد و افزود استان مرکزی پتانسیل بالایی دارد و باید به عنوان سفر اول رئیس جمهور انتخاب میشد نه اینکه آخرین سفر باشد.
کد خبر: ۲۸۴۱۱۸
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۱ 24 August 2016

به گزارش تابناک مرکزی، آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در اراک در مراسم کلنگ زنی خوابگاه پردیس دانشگاه اراک با اشاره به 15 خرداد و شهدای آن اظهار داشت: 15 خرداد اگر نبود امام هم نبود خون شهدای 15 خرداد امام و انقلاب را بیمه کرد. 15 خرداد باید هزار بار کالبد شکافی شود امام به حق 15 خرداد را احیا کرد.

وی افزود: تحول عظیمی که در دانشگاه ها و حوزه های ما به وجود آمده احتیاج به پشتیبانی هم داشته است و این که سیاست های نظام و سیاست های امام را با قدرت پیش ببریم.

نماینده ولی فقیه با اشاره به هفته دولت تصریح کرد: هفته دولت زمان مناسبی است که هم خدمات دولت بیان شود و هم کاستی ها را بشناسیم و جبران کنیم.

وی افزود: استان مرکزی استان امام و امیر کبیر و شخصیت های بزرگ است هسته اولیه قم در اراک پای گذاری شده است.

وی نگاهی به سطح و تعداد کم دانشجویان قبل از انقلاب در ایران داشت و خاطر نشان کرد: قبل از انقلاب تعداد دانشجویان که بیشتر در سطح فوق دیپلم بودند به 150 هزار نفر هم نمی رسید در حالی که باید 80 تا 100 میلیون دلار بودجه برای تعداد 80 هزار دانشجو در خارج از کشور تامین می کردیم.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: یکی از نیاز های ضروری بحث خوابگاه هاست چه خوابگاه مجردی و چه متاهل ها که هر دو هم لازم است و امروز آیت الله صانعی حرکت ارزشمندی را انجام داده اند و آن اقدام به احداث خوابگاه دخترانه 220 نفری است.

وی ادامه داد: در روز بزرگداشت پدر امام 22 رشته جدید حتی در سطح دکتری در دانشگاه آزاد خمین تاسیس کردیم که امیدواریم منابع آن از جمله منابع علمی و فرهنگی آن تامین شود.

امام جمعه اراک خاطر نشان کرد: استان مرکزی پتانسیل بسیار خوبی دارد و همه ما به پای هم می خواهیم اهداف امام را دنبال کنیم و همه با هم برادر و همراهیم.

نماینده ولی فقیه تصریح کرد: به استان امام باید نگاه ویژه ای شود سفر ریاست جمهوری به استان مرکزی نباید اخرین سفر باشد رئیس جمهور باید در سفر اول در استان مرکزی حضور پیدا میکرد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار