تابناک: رئيس پليس راهنمايي و رانندگي استان از بازتاب رضايت مندي بالاي شهروندان از اجراي طرح تشديد برخورد با اصناف و خودروهاي مزاحم در معابر شهري در سطح استان خبر داد.
کد خبر: ۲۸۳۸۸۹
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۴ 24 August 2016

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ ابوالفضل اميدي در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس ،گفت: با توجه به ارزيابي و بازخوردگيري از گزارش هاي شهروندان در سامانه نظارت همگاني 197 پليس استان، برخورد با صنوف مزاحم، وانت هاي ميوه فروشي و تردد خودروهاي سنگين در سطح شهر از جمله درخواست هايي بود كه در حوزه ارتقاء‌ نظم و امنيت ترافيكي مطرح مي شود.

وي اضافه كرد: لذا با توجه به درخواست هاي عمومي از پليس، برنامه ريزي كارشناسي پليس استان در اين حوزه آغاز شد و طرح تشديد با صنوف مزاحم، وانت هاي ميوه فروش و تردد خودروهاي سنگين در معابر شهري از بيست و پنجم مردادماه به مدت سه روز در سطح استان اجرايي شد.

سرهنگ اميدي با اشاره به عملكرد پليس استان در اجراي اين طرح افزود: در اين طرح كه بازخورد بسيار خوبي در سطح استان به همراه داشت برخورد با وانت بارهاي ميوه فروشي در حدود 51 درصد، پارك خودرو در پياده رو و سد معبر86 درصد و برخورد با خودروهاي سنگيني كه در معابر شهري تردد مي نمودند در حدود 115 درصد افزايش داشت.

رئيس پليس راهنمايي و رانندگي فرماندهي انتظامي استان مركزي در پايان احترام كليه شهروندان به قانون را بستر ساز امنيت پايدار خواند و از آنان خواست همواره در توجه و احترام به قانون از يك ديگر پيشي گرفته و اين فرهنگ را در رفتار فرزندان خود نيز نهادينه سازند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
درست است سد معبر پدیده خوبی نیست اما بدانیم اینان از ناچاری به این کار کشیده شده اند و فشارهای اقتصادی که بر ملت به اندازه کافی طی این سالیان وارد شده و ما باید تشدیدش نکنیم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار