مديركل اطلاعات استان مرکزی؛
تابناک: مدیر کل اطلاعات استان مرکزی از تلاش سرویس های جاسوسی برای خدشه دار کردن امنیت ایران خبر داد و گفت: امنیت از مولفه اصلی اجرایی شدن سیاست های اقتصاد مقاومتی است.
کد خبر: ۲۸۳۸۸۰
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۵ 24 August 2016

به گزارش تابناک مرکزی، رضایی مديركل اطلاعات استان مرکزی در هشتمین جلسه شورای اداری استان مرکزی نقش این استان را در موضوعات سیاسی و اقتصادی بسیار ویژه توصیف کرد و گفت: اجرایی شدن سیاست های اقتصاد مقاومتی در استان مرکزی کمک شایانی به حل مشکلات کشور می کند.

مدیر کل اطلاعات استان مرکزی از حمایت های همه جانبه وزارت اطلاعات از طرح های اقتصاد مقاومتی و کمک به مسئولان در روند اجرایی شدن سیاست های اقتصاد مقاومتی بر پایه فرماییشات مقام معظم رهبری سخن گفت و تصریح کرد: امنیت امروز به عنوان یه مقوله بسیار مهم در انجام امور اقتصادی مطرح است.

وی ادامه داد: امروز ایران اسلامی با راهبری داهیانه مقام معظم رهبری از امنیت قابل قبولی برخوردار است که ایم امر می تواند کمک شایانی به روند اجرایی سیاست های اقتصاد مقاومتی کند.

رضایی مبارزه با فساد را همواره با آسیب ها و فشارهای زیاد مطرح کرد و گفت» وزارت اطلاعات در راه مبارزه با فساد ثابت قدم است و در جهت اطلاع رسانی و پیشگیری از فساد و آگاهی بخشی به مدیران و مسئولان گام بر میدارد.

مدیر کل اطلاعات استان مرکزی مبارزه با سرویس های جاسوسی که تمام تلاش خود را برای خدشه دار کردن امنیت ایران اسلامی و جلوگیری از اجرایی شدن برنامه های اقتصاد مقاومتی به کار گرفته اند وظیفه مهم و اساسی وزارت اطلاعات خواند و خاطر نشان کرد: سرویس های جاسوسی دشمنان این نظام مقدس در تلاش هستند از اقتصاد مقاومتی تنها حرف و پوسته سطحی آن نمایش داده شود.

رضای تاکید کرد: اجرایی شدن دقیق سیاست های اقتصاد مقاومتی در کشور خواسته مقام معظم رهبری است و لازم است تمامی مسئولان و مدیران با هوشیاری کامل به عنوان یه عنصر اطلاعاتی در جهت تحقق این هدف گام بردارند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار